AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Hei! Jeg sluttet på p-piller den 31. oktober, og fikk mensen den 26. nov. 14 dager etter fikk jeg "eggløsnings-slimet", og jeg gadd ikke engang å teste etter EL, da jeg var skråsikker på at EL var der. Jeg hadde også murringer i magen, noe jeg også får ved EL. Men så fikk jeg ikke mensen igjen før den 4.januar??? altså litt under 2 uker forsinket. Så det betyr da at jeg ikke hadde EL 2 uker etter mensen? Jeg synes det er forferdelig rart, da jeg er fortsatt helt sikker på at jeg hadde EL da. Jeg hadde ingen EL-slim eller andre symptomer på EL senere. Var heller ikke stresset eller går på noe medisiner som kan forsinke mensen. Noen som vet hva som foregår? Jeg hadde også EL-slim den 18.jan, akkurat 2 uker etter mensen, samme som sist gang. Men nå er jeg redd jeg bommer helt på EL denne gangen også... Ja, jeg vet jeg kan teste, men jeg har ikke giddet å bruke penger eller tid på det da jeg har så tydelige symptomer. Anonymkode: cdeb7...322
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 "Eggløsningssmerter" betyr ikke nødvendigvis at fu har hatt eggløsning. Smertene kan komme i ulike faser av eggløsningen hos forskjellige. Noen kjenner at egget modnes. Noen kjenner at egget og sekken rundt begynner åra stor plass. Noen kjenner at egget brister ut. Moen kjenner snerten etter at egget har sluppet. i tillegg kan kroppen forberede seg på eggløsning og du får symptomer på eggløsningen, uten at det dkjer noe, før den evt prøver igjen innen samme syklus. Alle kvinner har også sykluser der de ikke har eggløsning. Anonymkode: 3d524...607
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Normalt at kroppen prøver, uten å klare, opp til et års etter prevansjonsslutt. Med alle symptomer på eggløsning som følger med.. Anonymkode: 1cfa5...3c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå