Gå til innhold

Film jeg har lyst til å se på, men ikke tørr.

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det to av de? Jeg mente den med Jack Nicholson. Jeg liker egentlig skrekkfilmer. Har sett Ring-filmer, både engelske og japanske, I tillegg til alle Grudge filmer, både engelske og japanske.  Og Red Rose 😳👍🏼

Men det er noe med The Shinning. Det er meget mulig at den ikke hadde vært så farlig, når jeg først hadde sett den. 

TS 

Anonymkode: 26133...6aa

*Shining*, ikke Shinning

Anonymkode: 8e7d9...10b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shinning. Hehe.

Anonymkode: 7f608...02b

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*Shining*, ikke Shinning

Anonymkode: 8e7d9...10b

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shinning. Hehe.

Anonymkode: 7f608...02b

OK. JEG FORSTÅR😬😬

:fnise::fnise: 

TS 

Anonymkode: 26133...6aa

Skrevet

The Shining er ikke særlig skummel, men mer uforklarlig.. Man sitter og undrer seg litt over slutten.

Skrevet

Alle filmer hvor det er en dame i hvit kjole med svart hår foran ansiktet er uaktuelt å se på for meg... Alt zombie-relatert er også helt forferdelig... Ellers elsker jeg alle skrekkfilmer og ser dem gjerne på kino. Bare dumt at alle vennene mine er så feige at jeg må dra med en 13åring hver gang...

Skrevet

Ondskapens Hotell er vel en av mine favorittgrøssere, elsket den siden jeg var barn og har sikkert sett den 10-20 ganger ;) Går jo mer på det overnaturlige og ikke grove scener. Bør se den :) 

• Liker 1
Skrevet

'the shining" er vel egentlig ikke så veldig skummel ?                             

Anonymkode: 164c8...0a1

Skrevet

Jeg "tør" ikke se A Serbian film. Har lest om den og takler dårlig seksuelle overgrep, så tror ikke den er noe for meg. 

The Shining er en av mine favorittfilmer! Skummel ja, men på en subtil måte. 

Skrevet

Min absolutte favorittfilm ever. Og den er ikke "skummel" men mye mer skremmende enn typiske skrekkfilmer. Det aller meste er faktisk realistisk.

Og ja, ikke se remaken. Se originalen med Jack!

Skrevet

Dere som vil se en relativt skummel film kan jo se Dead Silence. 

Skrevet

Jeg så Saving Private Ryen på kino da den kom ut for mange mange år siden. Har hatt lyst til å se den igjen, men vil ikke ødelegge det "støkket" det satt i meg. Fikk nesten et annet syn på livet da jeg så den, og tørr dermed ikke risikere å ødelegge inntrykket :P

Skrevet

Franske Martyrs fra 2008. Ekstremt voldelig film og utrolig grafisk fremstilt. Magen vrenger seg i noen scener og det er ikke ofte det skjer hos meg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kanskje den eneste her inne som synes at Shining er skummel, men det er klart at en som venter seg blod og gørr og skvettescener vil bli skuffet. Det jeg liker (og grøsser av) med den er måten den sakte men sikkert bygger seg opp, og den uhyggelige stemningen. :)

Skrevet

Du kan vel eventuelt lese boka først? 

Anonymkode: d45f1...e90

Skrevet
4 minutter siden, PassionatePatti skrev:

Jeg er kanskje den eneste her inne som synes at Shining er skummel, men det er klart at en som venter seg blod og gørr og skvettescener vil bli skuffet. Det jeg liker (og grøsser av) med den er måten den sakte men sikkert bygger seg opp, og den uhyggelige stemningen. :)

Sikker på at du har sett den? Er jo litersvis med blod😆

Skrevet
13 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Sikker på at du har sett den? Er jo litersvis med blod😆

Joda, i EN scene eller noe, men det er jo ikke mager som skjæres opp så innvoller tyter og armer og bein som kappes av så blodspruten står. :P 

Spoiler

Du mener der hvor det fosser blod ned trappa, sant? xD

Skrevet

Jeg hater skrekkfilmer, virkelig hater de. Jeg har sett blant annet The ring, Blair witch, The Cube og The Shining. Jeg synes det var kjempeekkelt å se de første filmene, var livredd lenge i ettertid av de. The Shining er ikke veldig skummel, og jeg så den tidlig i tenåra. Tror nok det går veldig bra at du ser den. :)

Anonymkode: 2a54e...387

Skrevet

Hehe. The Cube e dritdårlig... Gøy med grøss. Sitte aleine i mørket midt på natta å se f.eks The Conjouring er konge, å i tillegg vite at den er basert på en sann historie💀👻👹👿

Skrevet

Det verste er dama i badekaret synes jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...