Djungelvrål Skrevet 28. januar 2017 #41 Skrevet 28. januar 2017 På 24.1.2017 den 4.22, Svinepels skrev: "A Serbian film "tør ikke jeg se. Jeg så en scene fra den filmen, er mange år siden nå. Bildene forfølger meg enda og jeg har sett mye syke filmer! Ikke se den!!
Arktis Skrevet 28. januar 2017 #42 Skrevet 28. januar 2017 Jeg har også lyst til å se The Shining, men jeg har hittil feiget ut
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. januar 2017 #43 Skrevet 28. januar 2017 Ondskapens hotell er virkelig ikke så ille, ellers enig med @Svinepels "a seberbian movie" som visstnok animerer overgrep mot et nyfødt foster, og mora som har født barnet, synes jeg er så hæslig og unødvendig som det kan bli. Synes egentlig at bruken av vold og overgrep mot barn (og spedbarn) for å skape spenning og underholdning er totalt unødvendig..
Whoops Skrevet 28. januar 2017 #44 Skrevet 28. januar 2017 3 timer siden, PassionatePatti skrev: Jeg er kanskje den eneste her inne som synes at Shining er skummel, men det er klart at en som venter seg blod og gørr og skvettescener vil bli skuffet. Det jeg liker (og grøsser av) med den er måten den sakte men sikkert bygger seg opp, og den uhyggelige stemningen. Jeg er enig. Blod og gørr er ikke skummelt... heller ikke vampyrer og zombier.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #45 Skrevet 29. januar 2017 Jeg hater grøssere. Orker de ikke. Husker da jeg gikk siste året på ungdomsskolen, så foreslo læreren vår at vi kunne kose oss med å se en film i timen siden det var på sluitten av året. To av gutta i klassen dro for å leie film (dette var på 90-tallet da det fortsatt fantes videobutikker) og de kom tilbake med Braindead. Fikk bare sett åpningsscenen før læreren vår slo den av i sinne, men jeg grøsser fortsatt bare av tanken på den. Filmer med voldtekt og slikt orker jeg heller ikke. De tiltalte er en bra film, og Jodie Foster fortjente Oscar-en, men jeg har aldri sett hele scenen i baren. Det vesle jeg har sett av den gjør meg bare kvalm (og det at den er basert på en sann historie gjør det bare verre). JMO Anonymkode: dbe7b...d5f
Jacklost Skrevet 30. januar 2017 #46 Skrevet 30. januar 2017 Mormor og de åtte ungene i skogen. Jeg liker ikke skog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå