Gå til innhold

Film jeg har lyst til å se på, men ikke tørr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en film jeg har hatt lyst til å se på lenge, men tørr ikke. Det er The Shinning. 

Har dere filmer dere har lyst til å se på, men kan ikke se de, av forskjellige årsaker. 

Får ikke sove, og nå er klokken uansett 04.11, 

Anonymkode: 26133...6aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, nei

Anonymkode: 4555b...12f

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

herregud, nei

Deler du min frykt for filmen??

😱😱

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deler du min frykt for filmen??

😱😱

Nei.

Skrevet
9 minutter siden, Svinepels skrev:

"A Serbian film "tør ikke jeg se.

Hvorfor ikke?

Skrevet
33 minutter siden, Svinepels skrev:

Den er jo mest ekkel x)

Skrevet
45 minutter siden, Svinepels skrev:

Har ikke sett filmen, men leste akkurat handlingen på nett. Ser ut som noen har laget en film av sin syke fantasi. 

Vil ikke se den jeg heller. Ikke fordi jeg ikke TØRR, men fordi jeg ikke VIL. 

TS 

• Liker 3
Skrevet

Den er ikke så skummel, the shining altså.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en film jeg har hatt lyst til å se på lenge, men tørr ikke. Det er The Shinning. 

Har dere filmer dere har lyst til å se på, men kan ikke se de, av forskjellige årsaker. 

Ser alt jeg har lyst. The Shinning, eller Ondskapens Hotell som den heter på norsk er en av de beste skrekkfilmene jeg har sett. Det er to versjoner. Den eldste med Jack Nicholson er definitivt best. Just do It...

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Svinepels skrev:

Så den akkurat, den er gørr kjedelig. Pinte meg igjennom fordi jeg ville se hvorfor den er ulovlig og om det virkelig var så ille som det sies. Jeg skjønner hvorfor den fikk motstand, men ellers som en vanlig blodig film, bare mye kjedeligere.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viss du absolutt vil sjå den, gjer det med lav lyd og utan fullskjerm. Det funkar hvertfall for meg og eg hatar skrekkfilmar. Og sjå vekk viss du treng det. :) (The Shinning høyres forresten ut som ein sportsfilm:p) 

Skrevet
2 timer siden, Evilposelos skrev:

Den er ikke så skummel, the shining altså.

Jeg synes det er en av de aller verste filmene noensinne. Mye verre enn alle skvette-filmene som er nå. Bare stemninga helt ved startscena er jo skikkelig ekkel! Det som gir skumle filmer. 

Anonymkode: a3df3...dd0

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Syns ikke The Shinning er det spor skummel.

Nei jeg har ingen filmer jeg ikke tørr å se.

Skrevet

Hvorfor skriver alle "the Shinning?" Regner med det er "the Shining" det er snakk om her?

Anonymkode: 19514...e6a

• Liker 8
Skrevet

Hehe, ja, er den😁 The Shinnning🤘

Skrevet

Mener du originalen med Jack Nicholson eller den andre?

Jeg er ganske lettskremt, men synes den var til å holde ut, muligens med unntak av et par scener. 

Jeg dropper mange skrekkfilmer pga at de virker for skumle, er veldig ofte alene om nettene og da blir det vanskelig å sove... F.eks "the ring 2", den nye blair witch (i know) osv. 

Filmer som bare er gore og vold, gidder jeg ikke å se fordi de gjør meg kvalm, ikke fordi jeg blir redd. Dette inkluderer også filmer som inneholder seksuelle overgrep. 

Skrevet
1 time siden, Invicta skrev:

Mener du originalen med Jack Nicholson eller den andre?

Jeg er ganske lettskremt, men synes den var til å holde ut, muligens med unntak av et par scener. 

Jeg dropper mange skrekkfilmer pga at de virker for skumle, er veldig ofte alene om nettene og da blir det vanskelig å sove... F.eks "the ring 2", den nye blair witch (i know) osv. 

Filmer som bare er gore og vold, gidder jeg ikke å se fordi de gjør meg kvalm, ikke fordi jeg blir redd. Dette inkluderer også filmer som inneholder seksuelle overgrep. 

Er det to av de? Jeg mente den med Jack Nicholson. Jeg liker egentlig skrekkfilmer. Har sett Ring-filmer, både engelske og japanske, I tillegg til alle Grudge filmer, både engelske og japanske.  Og Red Rose 😳👍🏼

Men det er noe med The Shinning. Det er meget mulig at den ikke hadde vært så farlig, når jeg først hadde sett den. 

TS 

Skrevet

Eneste jeg ikke tørr å se, er den originale Exorsisten. Så den som dum 10-åring og har seriøst fått traumer av det ansiktet på hun jenta..! Har klart å fortrenge det, men ser jeg et liknende fjes i en film eller på nett så dukker det opp i hodet med en gang og jeg må sove med lyset på. Huff. Er midten av 20-årene..

Anonymkode: 63fbe...d6e

Skrevet

The Shining er da ikke skummel. Les boken først, så får du et innblikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...