AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Del Skrevet 24. januar 2017 Ei venninne overkjører meg med sine meninger, og kverulerer på det jeg sier (kan svare krasst av og til). Men når vi er ute med andre venner, så blir hun helt stum og nøytral når flere er enige med meg. Har også merket meg at hun legger inn et ekstra gir for å bli godt likt, men stort sett går det over til å bli for mye.. Hun sier jo de rette tingene, men ramler ut når praten inneholder noe "alvorlig". Jeg tenker at det er overfladisk, noe hun også mener er det eneste rette. Men lar folk seg virkelig lure på sikt? Hun har en egen prosedyre på hvordan hun skal hale i land folk, og er lik mot alle. Derfor føler jeg at jeg ikke kan stole på henne rent vennskapelig. Hun sier selv at hun er smart, og jeg ser jo at hun vet hvilke knapper hun skal trykke på hos andre. Og jeg lurer da på om det bare er jeg som greier å gjennomskue dette, eller at flere også vil avsløre henne til slutt. Hva tror dere? Anonymkode: d74b1...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rayon de soleil Skrevet 24. januar 2017 #2 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg tror at hun føler seg sikrere sammen med deg alene samt desto mer usikker når det blir mange andre til stede, ikke sikkert at hun kjører noen bevisst strategi selv om det kanskje føles slik for din del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Else-Britt Skrevet 24. januar 2017 #3 Del Skrevet 24. januar 2017 Dersom du og de andre vennene dine er som et ekkokammer av like meninger, er det bare naturlig at hun holder meningene sine mer for seg selv når dere alle er samlet. Kan hende hun er tryggest på deg, anser deg som nærmest, og er derfor mer seg selv når dere er alene, at hun ikke legger så mye i mellom. Når det er mange folk som mener det samme, har de ofte en tendens til å ase hverandre opp, og så plutselig er du Adolf Hitler eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 24. januar 2017 #4 Del Skrevet 24. januar 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei venninne overkjører meg med sine meninger, og kverulerer på det jeg sier (kan svare krasst av og til). Men når vi er ute med andre venner, så blir hun helt stum og nøytral når flere er enige med meg. Har også merket meg at hun legger inn et ekstra gir for å bli godt likt, men stort sett går det over til å bli for mye.. Hun sier jo de rette tingene, men ramler ut når praten inneholder noe "alvorlig". Jeg tenker at det er overfladisk, noe hun også mener er det eneste rette. Men lar folk seg virkelig lure på sikt? Hun har en egen prosedyre på hvordan hun skal hale i land folk, og er lik mot alle. Derfor føler jeg at jeg ikke kan stole på henne rent vennskapelig. Hun sier selv at hun er smart, og jeg ser jo at hun vet hvilke knapper hun skal trykke på hos andre. Og jeg lurer da på om det bare er jeg som greier å gjennomskue dette, eller at flere også vil avsløre henne til slutt. Hva tror dere? Anonymkode: d74b1...563 Nei, jeg tror ikke noen ville latt seg lure på sikt hvis en i vennekretsen din er slik du beskriver henne. Er det bare du som har reagert på det du mener er overkjøring (hvordan type overkjøring er det du mener? - kan du være mer spesifikk?) eller er det flere som mener dette? Du kjenner henne best så du vet best selv antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå