AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Hei. Her om dagen så jeg at lille broren min 16 år gammel tagga en av kompisene hans på et bilde på Facebook der det er en laste-bil fult av marihwana og det stå skrevet på bildet om " Du finner det, tar du eller ringer Politiet?" Er det en grunn til å være bekymret ? Hva hadde du gjort som store bror? Anonymkode: ed771...e19
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Hadde ikke blitt beskymret eller gjort noe som helst. Anonymkode: d2894...772 1
Lykkehjerte Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei. Her om dagen så jeg at lille broren min 16 år gammel tagga en av kompisene hans på et bilde på Facebook der det er en laste-bil fult av marihwana og det stå skrevet på bildet om " Du finner det, tar du eller ringer Politiet?" Er det en grunn til å være bekymret ? Hva hadde du gjort som store bror? Anonymkode: ed771...e19 Min første tanke var at dette er en ny type for "utfordring" som florerer rundt på facebook? Typ at det er populært å sende bilder av på kanten bilder i ulike slag, for så å utfordre en venn om hva h*n ville gjort. Om du er i tvil, kan du jo følge litt med på hva kompisen svarer, selv om muligheten er til stede for at han svarer "tar det" ene og alene kun for å fremstå som "cool". Du kan jo uansett følge litt ekstra med der og i det virkelige liv. Hvor mye eldre er du? Kan du ikke ta en prat med din bror? Du kjenner han best, og vet derfor best om det er grunn til bekymring. I utgangspunktet på generell basis, hadde jeg nok bare trodd som jeg nevnte aller først, at dette er en ny type utfordring som er populært på facebook. Håper jeg har rett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå