AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Hunden min puster tungt ut innimellom, liksom sukker/stønner, slik mennesker også gjør. Han gjør det når han ligger og slapper av, men mest når det virker som han kjeder seg eller er misfornøyd med noe. 😄 F. eks. hvis han vil ned fra sofaen, men ikke er desperat nok til å pipe for å varsle (fortsatt valp og tør ikke hoppe ned), leken er innenfor synsvidde men ikke rekkevidde, eller hvis han blir løftet opp og holdt når han ikke er så gira på det. Noen som vet hva det betyr? Er det som med oss mennesker, eller betyr det noe annet når hunder gjør det? Anonymkode: 3bf50...615
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Hunder gjør dette når de kjeder seg litt, det er nok en måte å si i fra, men det er viktig å ikke alltid gi dette oppmerksomhet. Hunden kan ikke regne med å bli underholdt hele tiden. Anonymkode: 7d12c...565
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Hunden min gjør det når hun legger seg ordentlig til for å slappe av. Finner seg en god stilling og puster ordentlig ut Anonymkode: 22523...906 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Så da er det litt sånn som vi mennesker gjør da. Artig. Anonymkode: 3bf50...615
Skorstein Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 Min sukker også en del og hun kan sukke ganske tungt og lenge, det vibrerer i gulvet hehe. Også snakker hun til oss. Også når hun er gretten lager hun sånn lyd, ikke knurring, men vet ikke hva man kaller det. Har hørt mennesker lage sånne lyder når de er irriterte også. Er bare så sjarmerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå