AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Må man bare godta å være singel resten av livet hvis man er 37 og ikke liker eldre menn? Føler alle menn på min alder vil ha 25 åringer, men jeg orker ikke tilsvarende alderforskjell oppover for å få meg kjæreste selv? Jeg liker menn på min egen alder fordi jeg har mest tilfelles med dem. Gjør det meg til en freak? Og jeg orker bare ikke tanken på 50 år gamle menn.. Anonymkode: 57512...740 9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Det er jo bare en Kvinneguiden-fantasi at alle menn på din alder går på 25-åringer. Anonymkode: 32b0e...e8e 14
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare en Kvinneguiden-fantasi at alle menn på din alder går på 25-åringer. Anonymkode: 32b0e...e8e Mmm..Nei. Eller jeg mener noen av dem i det virkelige liv, går jo for de under 25 også Anonymkode: 57512...740 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Jeg er 39 og har ikke problemer med å finne menn på egen alder. Menn som er interesserte i forhold altså Anonymkode: bbfb8...ba6 10
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39 og har ikke problemer med å finne menn på egen alder. Menn som er interesserte i forhold altså Anonymkode: bbfb8...ba6 Serr? Hvor finner du de, og hva gjør du for å få det til? Jeg føler meg som verste paria.. Anonymkode: 57512...740 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Serr? Hvor finner du de, og hva gjør du for å få det til? Jeg føler meg som verste paria.. Anonymkode: 57512...740 Han jeg dater nå er en venn av en venn og han før det møtte jeg på tur i marka Anonymkode: bbfb8...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 Jeg er 30 og sliter med det samme. De single på min alder ønsker å være single, og går for yngre damer fordi de er ikke ute etter å binde seg enda. Jeg må ofte over 40 for å finne seriøse menn, og de blir altfor gamle for min del. Resultatet er at jeg har uforpliktende flørter med yngre menn Anonymkode: e00fa...ffc 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #8 Skrevet 24. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg dater nå er en venn av en venn og han før det møtte jeg på tur i marka Anonymkode: bbfb8...ba6 Det høres jo normalt ut. (Den siste jeg møtte var alkoholiker og var tiltross for det en av de bedre og like gammel som meg..Til og med han dumpet meg for et 25 årig røykehode..jeg kan ikke senke kravene lenger ned liksom Anonymkode: 57512...740 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #9 Skrevet 24. januar 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mmm..Nei. Eller jeg mener noen av dem i det virkelige liv, går jo for de under 25 også Anonymkode: 57512...740 Det er ikke mange. Det er noen få useriøse avvikere som vi andre rister på hodet over. Anonymkode: 32b0e...e8e 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #10 Skrevet 24. januar 2017 Så rart, jeg synes det oftere og oftere går motsatt vei jeg. Veldig ofte man hører om damer som dater eller er sammen med menn som er yngre enn seg. I en singelgruppe på FB ser jeg stadig vekk at jentene vil ha menn som er 5-10 år yngre enn dem selv. Jeg tror forøvrig at menn som vil ha et seriøst forhold ikke går på 25 åringer, da går de nok mest for de som er ca like gamle som dem selv. Kanskje pluss minus 2-3 år Anonymkode: 141e4...291 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #11 Skrevet 24. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke mange. Det er noen få useriøse avvikere som vi andre rister på hodet over. Anonymkode: 32b0e...e8e Men hvordan kan jeg unngå avvikere da? Jeg nettdater ikke eller treffer folk på byen. De jeg har truffet har jeg truffet tilfeldig gjennom venner. Det siste året har det vært 2 personer. Begge to er av typen som har hatt seriøse forhold hele veien, selv han som var en velfungerende alkoholiker. Begge valgte meg bort for kvinner som var vesentlig mye yngre enn dem og meg. (I det ene tilfellet vil jeg si at det er rart om tiltrekningen var ensidig) Anonymkode: 57512...740
Gjest Else-Britt Skrevet 24. januar 2017 #12 Skrevet 24. januar 2017 (endret) 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo normalt ut. (Den siste jeg møtte var alkoholiker og var tiltross for det en av de bedre og like gammel som meg..Til og med han dumpet meg for et 25 årig røykehode..jeg kan ikke senke kravene lenger ned liksom Anonymkode: 57512...740 Unnskyld at jeg ler. Og så må jeg få spørre det kjipe (men nødvendige) spørsmålet til dere som evt. sliter: Har dere tatt vare på kroppene deres? Endret 24. januar 2017 av Else-Britt
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #13 Skrevet 24. januar 2017 Akkurat nå, Else-Britt skrev: Unnskyld at jeg ler. Bra det morer deg. Ser vel tildels det tragikomiske selv nå i ettertid . Men jeg likte han veldig godt og trodde ærligtalt ikke konkurransen var like hard for en alkoholiker. Den gang ei.. Anonymkode: 57512...740
Gjest Else-Britt Skrevet 24. januar 2017 #14 Skrevet 24. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bra det morer deg. Ser vel tildels det tragikomiske selv nå i ettertid . Men jeg likte han veldig godt og trodde ærligtalt ikke konkurransen var like hard for en alkoholiker. Den gang ei.. Anonymkode: 57512...740 Kanskje like greit. Generelt ikke et sjakktrekk å gå for sjarmerende alkiser. De tilhører arten "man-child", og er beslektet med bl.a. musikere, bikere og skuespillere/komikere.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #15 Skrevet 24. januar 2017 De fleste i min omgangskrets har kjærester på sin egen alder, sånn har det alltid vært. De som har alderforskjell har det ikke av prinsipp men av kjemi (ja, det er jeg ganske sikker på, for man SER at forholdet er utviklet av god kjemi og personen kunne like gjerne vært 5 år yngre eller eldre). Anonymkode: afc88...134 3
Lee Jones Skrevet 24. januar 2017 #16 Skrevet 24. januar 2017 Du bor vel tilfeldigvis ikke i Oslo, eller østlandet? Der er det overskudd på kvinner så kanskje en ide hadde vært å søke på vestlandet i distriktene.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #17 Skrevet 24. januar 2017 Jeg har ikke hatt problem med å møte seriøse menn i slutten av 30-årene. Men de kommer med barn selvfølgelig, men det har jo jeg også. Har møtt menn både gjennom nettdating og gjennom fritidsinteresser. Litt oppover i 40-åra derimot har jeg møtt på noen midtlivskriser. Men heldigvis er det ikke så mange av dem. De nyskilte må bare få rase fra seg og oppdage at de egentlig ikke ønsker å leve som 25-åringer igjen, og at de unge damene ikke er så interessert hvis de slutter å spandere på dem. Og de mennene der vil vi jo ikke ha uansett. Anonymkode: a57a3...ef7 6
herzeleid Skrevet 24. januar 2017 #18 Skrevet 24. januar 2017 Vet ikke, men ser litt for meg at i den alderen og oppover er gjerne mange av de "beste" allerede tatt, og de attraktive som ikke er det vil flere kvinner finne attraktive gitt at de, som trådstarter trekker frem, kan få betydelig yngre kvinner, mens det virker å være mindre aktuelt for kvinnene. Når det gjelder å finne noen tenker jeg at hobbyer og "sunne" arenaer for sjekking kan være veien å gå. Noen over nevner turer i marka, forskjellige arrangerte utflukter og aktiviteter kan være andre alternativer for å finne noen med sunne interesser.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #19 Skrevet 24. januar 2017 Er 36 (mann) og singel, og det er i min erfaring ikke veldig mange single kvinner i alderen 30-40 som er ledige på markedet. Må som regel enten opp eller ned i alderstrinn. Anonymkode: c7b0f...684 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #20 Skrevet 24. januar 2017 Jeg er 47 og vil heller ikke være sammen med eldre menn, da jeg selv er veldig ungdommelig og holder meg bra. Men jeg har barn da, og skal ikke stifte familie. Men utvalget på min alder er elendig, da de fleste nettopp er i midtlivskrisa (nyskilte) og aller helst vil pule rundt, eller prøve noen yngre. Anonymkode: 6c34e...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå