AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Utrolig flaut! Jeg har en venn som har vært litt stalker på meg til tider. Nå dater jeg en mann (helt, helt i begynnelsen), og det har vel lekket til stalker-vennen min, som nå skrev en facebookmelding til ham jeg dater! Han spurte daten min om hva jeg og han var. Og at han likte meg veldig godt, og han ikke skulle blande seg. Tror det var noe sånt han skrev. Skal jeg bare forklare situasjonen til typen jeg dater? Si at han kompisen min er forelska og en gang i blant sjer dette? Eller skal jeg la være? Hva ville dere menn tenkt om dette hendte dere? Anonymkode: 5de01...98c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Hvordan vet du at han har skrevet melding til daten din når du tydeligvis ikke har snakket med daten om den meldingen? Anonymkode: bb815...57b 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Slutt å kall en venn som er forelsket i deg for stalker. Stalker er en kriminell. Det er ikke er ikke kriminelt å forelske seg i folk som ikke gjengjelder følelsene. Utover det: du bør snakke med vennen din direkte. Bare si rett ut til ha at du ikke er er hypp på han, og be han til helvete slutte å kontakte menn du dater. Det er ikke greit. Så sier du bare til daten at fyren er forelska i deg, men at du ikke vil ha han, om daten tar det opp. Anonymkode: c5749...a8b 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at han har skrevet melding til daten din når du tydeligvis ikke har snakket med daten om den meldingen? Anonymkode: bb815...57b Fordi kompisen min sa det til meg, ringte, angret kanskje litt og var kanskje litt flau. Anonymkode: 5de01...98c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å kall en venn som er forelsket i deg for stalker. Stalker er en kriminell. Det er ikke er ikke kriminelt å forelske seg i folk som ikke gjengjelder følelsene. Utover det: du bør snakke med vennen din direkte. Bare si rett ut til ha at du ikke er er hypp på han, og be han til helvete slutte å kontakte menn du dater. Det er ikke greit. Så sier du bare til daten at fyren er forelska i deg, men at du ikke vil ha han, om daten tar det opp. Anonymkode: c5749...a8b Jeg har vært VELDIG tydelig med kompisen min før. Vi kyssa en gang for fire år siden på en fest, og det har liksom festet seg. Vanligvis er han kjempegrei, men har hatt to perioder hvor det ble veldig problematisk. Da "nesten stalker", altså at jeg måtte slette ham fra sosiale medier og bytte telefonnummer. Han gikk gjennom en tøff periode og fortalte om det et år senere og at han gjerne ville ha kontakt. Vi er veldig gode venner, så hadde vært leit om jeg må kutte ham helt ut. Anonymkode: 5de01...98c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 På hvilken måte er han stalker da? Anonymkode: c085a...cd4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er han stalker da? Anonymkode: c085a...cd4 Jeg overdriver veldig når jeg sier stalker, derfor i anførselstegn. Det verste som hendte var at han et par uker sto utenfor inngangsdøra mi omtrent hver dag, ringte meg hele tida. Poppet opp på alle arrangementer eller ting han visste jeg skulle på. Dette var etter jeg sa jeg måtte ha tid alene. Jeg snakket ikke til ham og tok ikke telefonen, siden han til tider også var sint og beskylte meg for alt mulig, og truet med å skade seg selv osv. Han skrev da også til to ekser av meg hvor han klagde på meg. Men altså, i ettertid fortalte han at han var inne i en veldig dårlig periode. Anonymkode: 5de01...98c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært VELDIG tydelig med kompisen min før. Vi kyssa en gang for fire år siden på en fest, og det har liksom festet seg. Vanligvis er han kjempegrei, men har hatt to perioder hvor det ble veldig problematisk. Da "nesten stalker", altså at jeg måtte slette ham fra sosiale medier og bytte telefonnummer. Han gikk gjennom en tøff periode og fortalte om det et år senere og at han gjerne ville ha kontakt. Vi er veldig gode venner, så hadde vært leit om jeg må kutte ham helt ut. Anonymkode: 5de01...98c Han høres rimelig ufarlig ut, men er nok veldig forelska i deg. Spleis han med en venninne og kjeft masse på han? Høres ikke som det er mer som trengs.. Anonymkode: c5749...a8b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #9 Skrevet 24. januar 2017 Uff.. han trenger å treffe en annen ass.. en som tarn med storm.. håper hu dukker opp.. Anonymkode: 74f60...635
Gjest Else-Britt Skrevet 24. januar 2017 #10 Skrevet 24. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Utrolig flaut! Jeg har en venn som har vært litt stalker på meg slaven min til tider. Nå dater jeg en mann (helt, helt i begynnelsen), og det har vel lekket til stalker-vennen slaven min, som nå skrev en facebookmelding til ham jeg dater! Han spurte daten min om hva jeg og han var. Og at han likte meg veldig godt, og han ikke skulle blande seg. Tror det var noe sånt han skrev. Skal jeg bare forklare situasjonen til typen jeg dater? Si at han kompisen min slaven min er forelska og en gang i blant sjer dette? (stakkars tulling) Eller skal jeg la være? Hva ville dere menn tenkt om dette hendte dere? Anonymkode: 5de01...98c På tide å slippe ham fri nå, tror jeg
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #11 Skrevet 24. januar 2017 Vær helt ærlig med daten din. Du kan jo ikke styre hva denne forelskede vennen din velger å gjøre. Det viktigste er jo hva du føler og hva du gjør. Så lenge du tar avstand til dette kan jeg ikke tenke meg at det vil være et problem. Og ja, han er ikke en stalker dersom han faktisk er en venn av deg. Anonymkode: 47489...8b3
Gjest Minesveiper Skrevet 24. januar 2017 #12 Skrevet 24. januar 2017 Hadde jeg fått en melding av en random dude om at jeg skal holde meg unna hadde jeg blitt skepsis til hele greien. Hvorfor er du venn med "stalkeren" din? Du burde sende en melding til daten din og forklare hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå