Gå til innhold

Jeg er 27, han 19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27 år og går på master, kjenner mange innen miljøet og har nå møtt en helt ny bachelorstudent, 19 år. Det er et eller annet, kanskje blaningen mellom ung/uerfaren og intellektuelt høyt nivå, som gjør meg veldig fascinert av ham. Er innen et fag med få kvinner, har merket han ser litt ekstra på meg. Kan godt hende han tror jeg er yngre, blir som regel tatt for å være rundt 20. Har lyst til å bli bedre kjent med ham, kanskje noe mer. Er dette helt creepy, med tanke på alder?

Anonymkode: 2cd50...848

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder er bare ett tall. Dere er mest sannsynlig på forskjellige stadier i livet og han er nok noe umoden iforhold til deg, men det vet vi jo ikke. Den som intet våger intet vinner😊  

Anonymkode: 501f2...c42

Skrevet

Nei, det er spennend. Ligg litt sammen da vel

Anonymkode: 6ea67...750

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne aldri vært med en 19-åring, og jeg er 26. Til og med 22-åringer er innmari barnslige. 

Anonymkode: c4b27...c7f

• Liker 3
Gjest canacas
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er spennend. Ligg litt sammen da vel

Anonymkode: 6ea67...750

:laugh:

TS: gjør det som passer deg best. 

Skrevet

Jeg gjorde det samme da jeg var i din situasjon. Vi hadde tre supre år sammen :) 

Anonymkode: fef89...2ee

Skrevet

Jeg er 27 og snart 28. Møtte en på 23, men selv han var for barnslig😒 så 19? Nei.. men opp til deg.  Nå går jeg for menn på 35+😂

Anonymkode: 06d66...5f7

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært interessert i yngre menn før, faktisk heller litt eldre (3-10 år mer enn meg). Kan hende denne lille crushen går over om vi blir bedre kjent, men jeg er nysgjerrig. :-)

Skrevet

Er vell bare å ta kontakt å bli kjent det. Husk samtidig at i og med at dette er gutter på 19 kan det godt hende du ender opp som en "morsom greie" blant de yngre studentene etter yngstemann har fått deg til sengs, så jeg ville tatt det litt forsiktig. Å ha seg innad i små miljøer er generelt risikosport. 

Skrevet

Linni Meister jo 31 og sammen med en på 20 og hun har en sønn på 7 år ;) alder er bare tall og man kan ikke si at ALLE gutter er barnslige for alderen bare fordi enkelte er det. 

Selv er jeg 29 og har vært sammen med en på 38 og en på 43 og de var begge mer barnslige og umodne enn en annen jeg var sammen med som var 3 år yngre enn meg. 

Anonymkode: 50854...44a

• Liker 1
Skrevet

Meget mulig han er på et annet sted enn deg i livet. Ny student og livet handler om mest mulig alkohol. Men det vet du ikke før du har blitt kjent med han, gi det et forsøk da vel.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 27 år og går på master, kjenner mange innen miljøet og har nå møtt en helt ny bachelorstudent, 19 år. Det er et eller annet, kanskje blaningen mellom ung/uerfaren og intellektuelt høyt nivå, som gjør meg veldig fascinert av ham. Er innen et fag med få kvinner, har merket han ser litt ekstra på meg. Kan godt hende han tror jeg er yngre, blir som regel tatt for å være rundt 20. Har lyst til å bli bedre kjent med ham, kanskje noe mer. Er dette helt creepy, med tanke på alder?

Go for it :)

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne aldri vært med en 19-åring, og jeg er 26. Til og med 22-åringer er innmari barnslige. 

Anonymkode: c4b27...c7f

Enormt stor forskjell på folk da, å si at 22-åringer er innmari barnslige er utrolig generaliserende!

Ja, mange under 25 er veldig barsnlige - men mange som ikke er det.. Samtidig er det faktisk veldig mange over 25 som er minst like barnslige(over 35 til og med:roll:).

Skrevet

Tråden ryddet for krenkende utsagn og svar til dette

Nordvesta, mod.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innafor!

Anonymkode: 3c4a7...9d3

• Liker 1
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Høres ikke ut som noe problem. I så fall er det du som gjør det til et svær greie. Hvis han er en type du vil bli bedre kjent med, og kanskje på sikt noe mer, synes jeg du skal ta sjansen. Våger man intet, vinner man intet. Bedre å prøve en gang for mye, enn å angre på at man aldri prøvde. Vi gir alt, alt for kjærlighet og vennskap! :) 

Skrevet

Hvis du er klar til å slå deg til ro burde du nok gå noen ekstra runder med deg selv og han, det kan bli svært kostbart for deg i det lange løp om du ofrer flere år av fruktbarheten din på noe han ser på som "gøy og moro" mens for deg kan være blodig alvor. Jeg tror ikke yngre menn riktig forstår hvor verdifull den tiden de tar fra eldre damer ved slike forhold er, og det hadde vært en tragedie for deg om du ventet så lenge med å få barn at det rett og slett ikke går lenger.

Anonymkode: cc4bb...8c9

Skrevet

Se under 

innlegget

svaret 

Forholdsvis er det et størrre sprang mellom 27 og 19, enn det er mellom 48 og 31. Men i den andre tråden, betraktes 48- åringen som en gris.

Jeg bare nevner det.

For min egen del, som 19-åringer, ville jeg vært fra meg av lykke over å bli sett på og ønsket av ei på 27. Men noe giftermål, og etablering, det burde hun for sin egen del ha sett langt etter med meg.

Skrevet
På 23.1.2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Knull i vei! Skulle ønske jeg fant en som var 27 da jeg var 19!

Anonymkode: 080dc...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...