Grovmel Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Altså vi bor på landet og har ikke en asfaltert gårdsvei og her er til tider snø. Men dette er vel 3 gangen i år, at disse søppel kjørerne har raseriutbrudd på gårdsplassen her. De to siste gangene var det jeg som fikk gjennomgå og i dag var det en stakkars fjøsleier. De klager på at det er vanskelig å snu, at vi må flytte traktor osv (bare tull) og at det er litt snø når de kommer kjørende. Jeg har bare prøvd å være hyggelig med dem. Men de slenger i med kjeft og kaster dunkene utover gårdsplassen. Er det mye snø og dårlig føre, da kjører vi dunkene opp til hovedvei med traktor. Men ellers står de. Virker som om de er sure fordi vi ikke kjører dunkene til vegen hver gang, men vi betaler ekstra for at de skal kjøre ned gårdsveien. Så da er spørsmålet om man skal klage på dem? Synes det er litt ekkelt også, siden man aldrig vet hvilken konsekvenser det får for dem eller hva de finner på neste gang. Men de som har kjørt tidligere har det vært null problemer med, men de var norske og sikkert mer vandt til å kjøre på div veier.
Juniper Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Jeg tror jeg ville sendt inn en saklig klage, ja. Sånn kan de ikke holde på! Og om det fikk "konsekvenser" ville jeg gitt kraftig beskjed en gang til, om det ikke ble tatt på alvor er det avisa neste stopp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå