AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Den første av fire episoder ble lagt ut i dag og handler om intimkirurgi. Noen andre som har sett den, og hva syns dere? Syns programlederen er helt perfekt for programmet, og det hele var informativt og gøy (dog litt trist) å se på. Tommel opp herfra. Det kan ses her Anonymkode: a928d...8ce
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Jeg burde kanskje nevne at serien heter Innafor, er bare første episode som heter "Fiks meg" TS Anonymkode: a928d...8ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Programlederen var flink hun. Men jeg vil ikke tro at denne episoden hjalp noen med å føle seg bedre nedentil. Heller motsatt. Hvis man var usikker fra før blir man ikke mindre usikker av å bli minnet på at din type underliv har fått laveste score av menn som har stemt på nett. Eller at den og den typen underliv blir sett på som mindre fint. Joda de prøvde å få fram at alle underliv er normale. Men jeg syntes virkelig ikke det kom godt nok fram. Ble litt for mye fokus på hva som ikke var "drømme vagina" og han legen da🙄 Har selv hatt store komplekser for underlivet mitt. Men har ikke tenkt på det på mange år nå. Men jeg begynte å tenke over underlivet mitt på en negativ måte igjen etter å ha sett dette. Noe programlederen også gjorde. Tanken var god da. Håper andre ser det anderledes. Anonymkode: bbe48...053 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Slikt gidder jeg ikke se. Håper de få og jeg antar at det er få, det gjelder, får hjelp. Dette er klassisk freakTV, hypet opp av media til at det skal virke som om det nesten er normen at kvinner er besatt av underlivet sitt. De fleste kvinner er mer oppegående enn som så. Vi vet at vi blir eldre, rynkete og brøstene blir å henge og slenge med tiden. Og er vi heldige så slipper vi kreft eller at livmora detter ned. Kropp er ikke det som er viktigst i livet. Anonymkode: bd1ff...164 3
Shai Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 Synes det var et spennende førsteprogram! Han plastiske kirurgen synes jeg var litt ekkel, men hva kan man egentlig forvente? Når man går til en selger og spør om man trenger produktet deres, blir man liksom ikke overraska når de sier ja. Men jeg gleder meg veldig til neste episode! Liker programlederen godt
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Programlederen var flink hun. Men jeg vil ikke tro at denne episoden hjalp noen med å føle seg bedre nedentil. Heller motsatt. Hvis man var usikker fra før blir man ikke mindre usikker av å bli minnet på at din type underliv har fått laveste score av menn som har stemt på nett. Eller at den og den typen underliv blir sett på som mindre fint. Joda de prøvde å få fram at alle underliv er normale. Men jeg syntes virkelig ikke det kom godt nok fram. Ble litt for mye fokus på hva som ikke var "drømme vagina" og han legen da🙄 Har selv hatt store komplekser for underlivet mitt. Men har ikke tenkt på det på mange år nå. Men jeg begynte å tenke over underlivet mitt på en negativ måte igjen etter å ha sett dette. Noe programlederen også gjorde. Tanken var god da. Håper andre ser det anderledes. Anonymkode: bbe48...053 Enig i at han var fæl. Snakket om at de heter "labia minora" for en grunn, fordi de skal være minst. At man måtte se på gamle maleri, for der hadde ingen store indre kjønnslepper. Det var ikke greit å høre på. Syns ellers programlederen gjorde det fint i å se den andre siden og roe det litt ned. Anonymkode: a928d...8ce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå