Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom du liker jakka og du liker fargen, så er det vel egentlig revnende likegyldig hva alle andre synes om den? :wink:

seriøst, dersom du har lyst på den og tror du kommer til å bruke den så mye at det lønner seg for deg å kjøpe den, så ser jeg ingen grunn til at du heller skal kjøpe en annen i en farge andre synes er finere!! det er du som skal gå med den.

jeg synes jakka var fin jeg, selv om jeg aldri kunne hatt den i den fargen, men det er jo fordi jeg overhode ikke er fin i den fargen. :)

Skrevet

jaka var lekker:)

liker du den og vet du kommer til og bruke den, så hadde jeg villet kjøpe den.

Er jo en jakke som ikke allllllle andre har, og det må jo være et pluss :-) !?

Skrevet

Hadde kjøpt en jakke uansett hva folk syntes

Allikevel tenker jeg: ROSA! :o

Men jeg liker jo rosa så hvorfor ikke.

Takk til dere som er flinke til å overtale meg :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøp den hvis du liker den. Du vil uansett finne folk som ikke liker det du har kjøpt. Rosa er jo svært individuelt..

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns den var ganske stygg jeg, men så lenge du liker den =)

Skrevet
Har så lyst på denne http://www2.victoriassecret.com/images/pro...gvw/V242103.jpg

Ja den er rosa, og vet at en del ikke er helt for den fargen.

Men sånn ellers... burde jeg?  :sjarmor:  

Klarer ikke trykke på bestillknappen  :klø:

Jeg liker rosa veldig godt, men synes ikke den jakke var i det minste flatterende. Hadde ikke bestilt det selv.

Skrevet

Jeg liker rosa veldig godt, men synes ikke den jakke var i det minste flatterende. Hadde ikke bestilt det selv.

:Nikke: Enig...

Syns jakka hadde veldig rar form og den såg ikkje behagelig ut. Og når jakka var så lite flatterande på en modell, så tør eg ikkje tenke på kordan den hadde sett ut på meg...

Men fargen var fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...