Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #1 Del Skrevet 6. desember 2004 Kjøpte meg en treningsvideo. Der har de 3 forskjellige treningsformer på 20min. Meningen er at man skal kun ta 20min per dag. Blir svett og støl som et h*****, men er ikke 20 min lite? Forbrenner man noe i det hele tatt? Virker som om jeg trener, men har hørt at man må trene i 35 min før man forbrenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. desember 2004 #2 Del Skrevet 6. desember 2004 Spørs jo sikkert litt hva målet er, men all trening er bedre enn ingen trening! Siden du blir støl også, så er det tegn på at musklene har fått jobbe. Du kan jo holde på med dette til du merker at du ikke blir så støl lenger, og så kan du øke på litt da hvis du føler at du har lyst til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #3 Del Skrevet 6. desember 2004 Okey! Jeg skal muligens ta to av disse seriene (40min til sammen) etterhvert. tak for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia:) Skrevet 6. desember 2004 #4 Del Skrevet 6. desember 2004 Spørs jo sikkert litt hva målet er' date=' men all trening er bedre enn ingen trening! Siden du blir støl også, så er det tegn på at musklene har fått jobbe. Du kan jo holde på med dette til du merker at du ikke blir så støl lenger, og så kan du øke på litt da hvis du føler at du har lyst til det [/quote'] dette er veldig riktig:)...det er annbefalt og begynne med 20 min og øke etter hvert, en skal ikke slite kroppen ut. Og som skrevet her, så når du etterhvert føler at treningen på 20 min blir lettere og du ikke blir så støl, kan du øke:)...best å ta det gradvis, det du oppnår best resultat med :-) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. desember 2004 #5 Del Skrevet 7. desember 2004 JA dette er da altfor lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #6 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja, dette blir nok i det minst laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 7. desember 2004 #7 Del Skrevet 7. desember 2004 20 min trening hver dag er bra det! Så lenge den er effektiv! Begynn i det små, og øk etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2004 #8 Del Skrevet 7. desember 2004 det er først det du trener etter du er sliten som blir effektivt føler jeg... men som de andre sier, det spørs hva du vil oppnå med treningen. All trening hjelper jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2004 #9 Del Skrevet 7. desember 2004 link - slik kommer du i superform Lilleulv: jeg endret litt på linken din, gjorde den litt kortere for at den ikke skulle kødde sånn med sidebredden. Mie (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 7. desember 2004 #10 Del Skrevet 7. desember 2004 20 min er ikke så mye, men det er mye bedre enn ingenting! :-) Pass på å ikke sette for høye krav til deg selv, da mister du bare motivasjonen. Hva slags type øvelser er det på videoen din? Dersom det er mye styrke, kunne du for eksempel gått deg en rask og forfriskende tur på 20-30 min umiddelbart etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #11 Del Skrevet 7. desember 2004 20 min trening hver dag er bra det! Så lenge den er effektiv! Begynn i det små' date=' og øk etterhvert![/quote'] Helt korrekt. Aller best å starte forsiktig og så øke på når en føler at det gir mening (*). Har gjort det selv og angrer ikke et sekund. (*) F.eks ikke bli totalt utslitt slik at en ikke får gjort fornuftig etter treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #12 Del Skrevet 7. desember 2004 Det er jo trening uten stopp da så det burde ha litt effekt. Rr vant med å trene hardt før...men har holdt opp ett år så da føler jeg at jeg egentlig orker mer, men det gjør jeg jo ikke for jeg har vært så lat i det siste :-? Blir så utolmodig jeg da. Vil se resultater på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 8. desember 2004 #13 Del Skrevet 8. desember 2004 På Oprah i dag var det en lege som sa at man anbefalte en halvtime fire ganger i uka, så da tror jeg du ligger ganske godt an jeg! :-) Også er det jo bare å øke når du ikke blir sliten lenger. Har forresten hørt ulike ting.. noen sier at 10 min hver dag er nok andre sier at man må minimum trene 40 min... Så man må nok bare prøve og se hva som passer for seg tror jeg! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 8. desember 2004 #14 Del Skrevet 8. desember 2004 Syns dette høres greit ut selv jeg...som en begynnelse. Etter 2-3 uker kan du øke til en halvtime f.eks? Bedre enn ingenting vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #15 Del Skrevet 8. desember 2004 Til og begynne med høres dette bra ut. Hvis du i tillegg går ett par raslk turer i uka, vil du fort merke forandring. Når du ikke blir støl lenger kan du jo bare øke på litt? Hva slags video er det, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #16 Del Skrevet 8. desember 2004 Til og begynne med høres dette bra ut. Hvis du i tillegg går ett par raslk turer i uka' date=' vil du fort merke forandring. Når du ikke blir støl lenger kan du jo bare øke på litt? Hva slags video er det, forresten?[/quote'] takk for svar fra alle sammen Skal følge rådene deres jeg. Denne videoen heter Hollywood workout..hihi :oops: Blir flau nå...falt vel litt for det at de som er med i videoen har trent med j-lo og britney osv :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 8. desember 2004 #17 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, det gir effekt, men selfølgelig ikke like mye som 40 og 60 minutter. Om dette ikke ga effekt, ville det heller ikke ha noe å si om man gikk i trapper istedenfor å ta heis, å gå 15 min til jobben istedenfor å ta trikk/buss, å leke litt viltert med barna osv. ALL bevegelse hjelper mer enn ikkenoe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 8. desember 2004 #18 Del Skrevet 8. desember 2004 Spørs jo sikkert litt hva målet er, men all trening er bedre enn ingen trening! Siden du blir støl også, så er det tegn på at musklene har fått jobbe. Du kan jo holde på med dette til du merker at du ikke blir så støl lenger, og så kan du øke på litt da hvis du føler at du har lyst til det Helt enig! Ikke tenk på om det er for mye eller ikke for mye!! Bare kjør på. Etter hvert skal du kjenne selv hva passer for deg. Også er det en selvfølge at etter formen ble bedre så skal du kjenne selv at du kan dobbel den tid du bruke å trene. Når jeg begynte omtrent en mnd siden, så klarte jeg 15 minutt trening og 5 minutt med forskjellige vekt. Etter en mnd klarer jeg en hele timer delt i 2-halv parten trening og halv parten vekt. Det går an vettu.....Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå