AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Dere som er proffe datere... Hva prater dere om på første date? Jeg synes det er så vanskelig å finne på samtaleemner og er redd for at jeg begynner å bable for mye om alt mulig rart... Anonymkode: 82d4e...420
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Jeg syns de beste datene er de hvor den andre personen nettopp bare babler om alt mulig rart. Målet er jo å bli kjent med personen. Ellers går samtalene i hva man driver på med, hva man har gjort før (studier, jobb, reiser), kanskje hvor man er fra og om familie, interesser, tja egentlig hva som helst. Prøver jo å finne ut av de tingene jeg lurer på, men det er viktig at samtalen ikke blir som et intervju. Anonymkode: 3a376...b84
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Ikke spør "proffe" datere om råd, det er en grunn til at de ikke kommer lenger enn å date... Anonymkode: a8847...1d3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns de beste datene er de hvor den andre personen nettopp bare babler om alt mulig rart. Målet er jo å bli kjent med personen. Ellers går samtalene i hva man driver på med, hva man har gjort før (studier, jobb, reiser), kanskje hvor man er fra og om familie, interesser, tja egentlig hva som helst. Prøver jo å finne ut av de tingene jeg lurer på, men det er viktig at samtalen ikke blir som et intervju. Anonymkode: 3a376...b84 Ja, jeg synes det er gøy når man bare babler om rare temaer, og at det ikke blir et intervju som du sa. Er du flørtete når dere prater? Jeg tror jeg er nokså morsom, blid og karismatisk, men ikke så veldig flørtete tror jeg, og jeg synes det er vanskelig å vite om jeg sender ut riktige signaler om at jeg er interessert. Jeg vil jo ikke at de skal tro at jeg bare ville slå av en prat og få en gratis kaffe lissom. 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke spør "proffe" datere om råd, det er en grunn til at de ikke kommer lenger enn å date... Anonymkode: a8847...1d3 Haha sant! - TS Anonymkode: 82d4e...420
RoyalGard Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 Måtte glise litt når jeg satt på TGI Friday ved Oslo S, da kom det ei dame og en gutt som skulle på første date (Satt på bordet ved siden av) Hørte de sa Hei, jeg er ...... så satt de seg ned overfor hverandre: Så ble det litt kleint, de tok opp hver sin mobil og satt med den i minst 40 minutter uten og utveksle et ord, eneste jeg tenkte på var: For en trist date, Før jeg reiste. Så la mobilen ligge i lomma folkens. 1
Mippi Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 (endret) Exen, gjeldsproblemene mine, analprolapsen min, de psykiske problemene mine og hvor mye jeg hater menn. (tuller) Men jeg er åpen for det meste. Synes ikke det er noe man ikke kan prate om faktisk. Har hatt en samtale med en ny date om exene våre også. Vi snakket da om hva vi satte pris på i de forrige forholdene våre. Det er jo viktig å snakke om, selv om de fleste nok vinkler det bort fra exen da... Daten gikk fint, de andre også, og vi var sammen i rundt 6måneder. Jeg synes de mest interessante samtalene er de som er litt på kanten. Jeg får lite ut av å vite om fyren liker gul farge bedre enn blå... Så jeg snakker om alt, og trives best med de som kan gjøre det samme. Bare la praten flyte, si det du tenker på, men vær litt omtenksom og tenk på ordvalget ditt hvis man prater om noe som er litt uvanlig/sensitivt (som exer). Jeg har bare positiv erfaring med dette. Får høre jeg er interessant, morsom og åpen, men samtidig mystisk og original. Fungerer kanskje ikke for alle da, jeg har nok hatt flaks med hvem jeg har truffet... men like barn leker best. Vær deg selv, så ser du om dere har en god dialog og om kjemien stemmer. Endret 24. januar 2017 av Mippi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå