AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Skal veldig snart på date i min hjemby og jeg synes det er så vanskelig å komme på litt passende aktiviteter som ikke er for fysiske. Tenkte gå på skøyter..er det bare veldig kleint som de bare gjør på TV? vi er ikke 14 år for å si det sånn. Anonymkode: 4d799...7f0
brownbrown Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 ingenting gale i det. høres gøyt ut det 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Jeg hadde takka nei. Klarer å gå på skøyter i ca fem minutter. Anonymkode: 12f79...831 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Nei, alt som er litt uvanlig er bare positivt! (Stort sett). Husker for en stund siden, når jeg dro med daten på sexibition i Oslo, haha! Moro var det! Anonymkode: 3c292...277
Serana Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Det høres veldig moro ut, jeg hadde syns det var en fin idè, men dessverre har jeg for mye stivhet og ubehag i de fleste ledd til å klare å stå på skøyter selv 1
Kraula Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Jeg synes å gå på skøyter høres ut som et veldig gøy forslag til date! Ellers synes jeg f.eks vin/øl/sjokolade/ost/diverse mat-smake-greier er også veldig gøy som date-forslag. Man må heller ikke gjøre det sånn veldig offisielt, man kan også stelle i stand selv. F.eks ølsmaking ved at man setter seg på en ølbar. Ofte, dersom man kommer litt tidlig på kvelden, vil bartendere være veldig villig til å foreslå forskjellige typer øl/vin/whatever om man sier at man vil smake litt forskjellig.
skruf Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 Sjekk om hun kan å stå på skøyter først tror jeg, evt ha noe annet på lur som plan B. Skøytedate hadde ikke funket for min del, jeg kan ikke stå på skøyter uten å holde meg fast i skistaver tror jeg.. 2
annebanane Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 Om dere begge er på ca samme nivå i skøyting (helst like elendige begge to), så kan jo det være kjempeartig! Selv kunne jeg tenkt meg å prøve curlingdate. Er enda på isen og inviterer til mye latter og noe konkurranse. 2
KaDust Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 Synes det høres artig ut, og det kommer fra ei som er så dårlig på skøyter at gymlærern satt meg til å passe på sekkene til elevene hver gang vi skulle stå på skøyter. Spiller vel ingen rolle hva man finner på, så lenge man har det gøy. Det er hva man gjør det til, tenker jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #10 Skrevet 23. januar 2017 Synes det høres ut som en god ide! Jeg hadde likt der iallefall vil mest sannsynlig ikke bli så kleint og vanskelig å prate ilag om dere gjør noe fysisk Anonymkode: 14997...517 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #11 Skrevet 23. januar 2017 Jeg hadde synes det var et gøy forslag! Du kan jo foreslå noen aktiviteter til om du vil helgardere deg. Dersom du vil de skal være litt aktiv går jo squash eller en tur også an. Dersom de ikke trenger å være det, kan dere spille biljard eller shuffleboard eller gå ut og ta noen øl. Anonymkode: 298f8...ad4
Gjest EpleDrue Skrevet 23. januar 2017 #12 Skrevet 23. januar 2017 Høres ut som en veldig fin date! Slippe den standard kinodaten. Er du heldig er daten hakket dårligere enn deg på skøyter, og kan trenge en stødig hånd
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #13 Skrevet 24. januar 2017 Jeg hadde elsket skøytedate! Etterfulgt av varm kakao eller kaffe og boller.... Men jeg ville sjekket litt, ikke alle liker sånt. Men aktive personer som liker å være ute vil nok syns sånt er helt greit. Anonymkode: af305...0d0
Gjest canacas Skrevet 24. januar 2017 #14 Skrevet 24. januar 2017 Det hadde funket bra på meg i alle fall. Men kun hockeyskøyter for meg da
_popcorn_ Skrevet 24. januar 2017 #15 Skrevet 24. januar 2017 Det kunne funket om daten var like ustødig som meg! Men sjekk ut skøyteplassen først, at det ikke er sånn "familie-is"... Lite romantikk i å skøyte rundt blant en haug med barn og unge...
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #16 Skrevet 24. januar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal veldig snart på date i min hjemby og jeg synes det er så vanskelig å komme på litt passende aktiviteter som ikke er for fysiske. Tenkte gå på skøyter..er det bare veldig kleint som de bare gjør på TV? vi er ikke 14 år for å si det sånn. Anonymkode: 4d799...7f0 Her tar du sjanser. Ville heller gått for den sikre varianten med netflix & chill. Anonymkode: 831f4...840
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #17 Skrevet 24. januar 2017 Nei, det høres greit ut. Det beste er jo uansett om man er litt klønete eller bare helt normalt erfaren. Det som er kleint er jo dersom man er veldig flink og vil vise seg frem. Anonymkode: ad5c5...c52
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #18 Skrevet 24. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde elsket skøytedate! Etterfulgt av varm kakao eller kaffe og boller.... Men jeg ville sjekket litt, ikke alle liker sånt. Men aktive personer som liker å være ute vil nok syns sånt er helt greit. Anonymkode: af305...0d0 Kakao og boller er et must Han er veldig aktiv har jeg inntrykk av, men belastende aktiviteter, utholdenhetstrening ol.er ikke aktuelt. 5 timer siden, _popcorn_ skrev: Det kunne funket om daten var like ustødig som meg! Men sjekk ut skøyteplassen først, at det ikke er sånn "familie-is"... Lite romantikk i å skøyte rundt blant en haug med barn og unge... Det er nok kun "familie-is" her i byen. Den ene er nok litt mindre besøkt av småtassene da. Vi går på en dag det ikke pleier være fullt i utgangspunktet tenker jeg:) Takk for svar dere TS Anonymkode: 4d799...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå