AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 I juja hadde jeg en stor hjemmefest hos pappa bor med diverse venner og bekjente. Pappa hadde dratt til en kamerat så jeg var alene hjemme. Etterhvert dro vi på et utested i nærheten. Da vi kom frem så har en venninne av meg glemt veska med legg hos meg. Jeg sa hun bare kan låne nøkkelen og dra å hente det og gi meg nøkkelen senere. Etter godt over en time kom hun med nøkkelen og sier hun har lett etter meg en stund. Jeg tenkte ikke noe mer over det, var jo ikke så usannsynelig.. Nå har jeg fått høre via noen felles venner at hun har ligget med pappa den kvelden. Hun skrøyt visst av det! Har jeg rett til å være sur på henne? Eller han? Jeg har aldri hatt noen romantiske relasjoner til henne og vi er heller ikke sykt close, men det kunne jo ikke han vite sikkert.. Anonymkode: d03da...ca3
brownbrown Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 er din far gift eller i forhold ? hvor gammel er han og venninen din ?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: er din far gift eller i forhold ? hvor gammel er han og venninen din ? Han er singel og 57, hun blir 26 i år Anonymkode: d03da...ca3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Faren din er en umoden kødd. Man holder seg for god til å knulle datterens venninne! Anonymkode: a1487...c74 30
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Man knuller for faen ikke venninna til dattera si, fy faen for en kødd.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faren din er en umoden kødd. Man holder seg for god til å knulle datterens venninne! Anonymkode: a1487...c74 Tror det lille trollet skal forestille å være mann. Anonymkode: baba3...387 30
brownbrown Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 (endret) ekkelt av begge. at din far ligger med dine venniner er så ekkelt og motbydelig...hadde tatt en prat med ham vertfall. hun venninen din er horete vertfall. men er vell greit med slike venniner hahaha får dyppe pennen i blekkhuset ofte når man har slike damer rundt seg ..vist du er mann vertfall men fra spøk til alvor så hadde jeg tatt en prat med faren . og det sier jo litt om henne når hun knuller faren til en kompis som i tilliegg er 30 år eldre. lille hore Endret 23. januar 2017 av brownbrown 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Man knuller for faen ikke venninna til dattera si, fy faen for en kødd. Ekko til den over deg? Anonymkode: baba3...387 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekko til den over deg? Anonymkode: baba3...387
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #10 Skrevet 23. januar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt noen romantiske relasjoner til henne og vi er heller ikke sykt close, men det kunne jo ikke han vite sikkert.. Anonymkode: d03da...ca3 ? Tror du tuller, jeg. Anonymkode: 6dca2...d92 3
Gjest Overrasket Skrevet 23. januar 2017 #11 Skrevet 23. januar 2017 Tror jeg bare hadde smilt av dette og kommet meg videre med mine ting. Jeg synes ikke alderen på den yngste parten er noe problem her, og det hørtes jo veldig frivillig ut fra begge sider. Ergo brøt de ingen lover og gjorde ingen fortred. Jeg hadde bare unnet de litt kos om det var det de ville og ledd av det hele.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #12 Skrevet 23. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Tror du tuller, jeg. Anonymkode: 6dca2...d92 HALLO, trådstarter er sikkert en mann med en venninne!! Anonymkode: 744d9...783 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #13 Skrevet 23. januar 2017 11 minutter siden, Overrasket skrev: Tror jeg bare hadde smilt av dette og kommet meg videre med mine ting. Jeg synes ikke alderen på den yngste parten er noe problem her, og det hørtes jo veldig frivillig ut fra begge sider. Ergo brøt de ingen lover og gjorde ingen fortred. Jeg hadde bare unnet de litt kos om det var det de ville og ledd av det hele. Tenker litt det samme.. Anonymkode: d03da...ca3 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #15 Skrevet 23. januar 2017 3 minutter siden, O.G. skrev: Hørte du henne si det der selv? Nei Anonymkode: d03da...ca3
Forundret.. Skrevet 23. januar 2017 #16 Skrevet 23. januar 2017 Jeg hadde begynt å kalle henne for kjære stemor på pur faen 27
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #17 Skrevet 23. januar 2017 Hvor langt unna er dette utestedet? Ser hun ung ut for alderen? Anonymkode: baba3...387
Gjest Overrasket Skrevet 23. januar 2017 #18 Skrevet 23. januar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker litt det samme.. Anonymkode: d03da...ca3 For å være presis: Jeg hadde ikke selv ønsket å gjøre noe lignende. Men jeg tenker ikke så høyt om meg selv at jeg kan dømme andre for frivllig, lovlig sex.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #19 Skrevet 23. januar 2017 1 time siden, brownbrown skrev: ekkelt av begge. at din far ligger med dine venniner er så ekkelt og motbydelig...hadde tatt en prat med ham vertfall. hun venninen din er horete vertfall. men er vell greit med slike venniner hahaha får dyppe pennen i blekkhuset ofte når man har slike damer rundt seg ..vist du er mann vertfall men fra spøk til alvor så hadde jeg tatt en prat med faren . og det sier jo litt om henne når hun knuller faren til en kompis som i tilliegg er 30 år eldre. lille hore Hørt hun er litt lett på tråden ja.. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt unna er dette utestedet? Ser hun ung ut for alderen? Anonymkode: baba3...387 Ca 10 min og hun ser ganske normal ut for alderen Anonymkode: d03da...ca3 1
boblevann Skrevet 23. januar 2017 #20 Skrevet 23. januar 2017 Hvis dette mot formodning er sant, har du absolutt full rett til å bli sur på dem begge mener nå jeg. Dette gjør man bare ikke. Herregud for en ekkel far du har, og for en venninne du har. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå