TinyBean Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Jeg skal melde meg opp til privatisteksamen i Norsk hovedmål til våren og fant ut at det er nå to koder for samme fag. Det ser hvertfall sånn ut, siden det står "Forbedring" på begge kodene jeg fant og la til. 1231 har hatt "Nytt fag" før, mens 1211 har hatt "forbedring". Det står også "Gjelder t.o.m eksamen H 2011 også Vg3 påbygging til generell studiekomp. Fra og med V 2012 egen kode for Vg3 påbygging. " På Nor1211 Mulig jeg leser noe feil her, men burde det da ha noe å si hvilken kode jeg melder meg opp i da? Læreplanene ser ganske like ut i tillegg. Litt kjipt å bruke 2k på feil fagkode Norskfaget jeg skal forbedre var VKII, jeg ble ferdig med VGS i 2008, om det har noe å si. Nor1211 er Studieforberedende Norsk og 1231 tror jeg er VG3 Påbygg. Skal forbedre fag fra VGS for å få høyere poengsum til søking på universitet/høyskole til høsten. Beklager hvis dette innlegget er forvirrende å lese, hadde satt veldig pris på innspill.
Nerine_ Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Ring fylkeskommunen du tilhører, de har oversikt over hvilken av de du skal melde deg på 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå