Gå til innhold

Hobby som man også kan få venner på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg venner og hobbyer skal jo være bra steder å bli kjent med nye på. Noen ideer til hobbyer? Hvilke hobbyer har du blitt kjent med nye på?

Anonymkode: d3eb0...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg venner og hobbyer skal jo være bra steder å bli kjent med nye på. Noen ideer til hobbyer? Hvilke hobbyer har du blitt kjent med nye på?

Anonymkode: d3eb0...507

Felles matlaging og teste ut viner. 

Mannen har hatt det som hobby i 20år og de holder på enda. De startet med det da de var 18år gamle og har knytta de sammen. 

De har vært på flere mat og vinturer i utlandet. 

Anonymkode: 85407...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for en aktivitet hvor man er nødt til å kommunisere med de andre på aktiviteten, og hvor man treffer de samme hver gang. Altså ikke type sal-trening på treningssenter.. 

Jeg har fått flere venner gjennom karaten. 

Kor virker også som en utrolig sosial greie, korps og orkester like så. 

Anonymkode: 71564...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, _popcorn_ skrev:

Jeg har blitt kjent med mange via brettspill, organisasjonsarbeid, øl, og quiz.

Brettspill er genialt for å få venner. Ts, du kan jo sjekke om det er en brettspillklubb i byen din. Her jeg bor er det ihvertfall en stor brettspillklubb. De møtes vel 1 gang i uken, og i tillegg arrangerer de brettspilleventer på biblioteket en gang eller så i måneden. 

Jeg har flere ganger vurdert å melde meg som frivillig i dyrebeskyttelsen, da får jeg både kost med katter og møtt folk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Brettspill er genialt for å få venner. Ts, du kan jo sjekke om det er en brettspillklubb i byen din. Her jeg bor er det ihvertfall en stor brettspillklubb. De møtes vel 1 gang i uken, og i tillegg arrangerer de brettspilleventer på biblioteket en gang eller så i måneden. 

Jeg har flere ganger vurdert å melde meg som frivillig i dyrebeskyttelsen, da får jeg både kost med katter og møtt folk :P 

Har meldt meg frivillig flere ganger, både til aktivt arbeid og styrearbeid, ble lovet innkallinger til møter og lignende, og ble så lei av å vente at jeg ble fosterhjem for en avdeling 3 timers kjøring unna i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...