Gå til innhold

Søknad via e-post - selve søknaden som vedlegg eller i e-posten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en søknad skal sendes på mail, skal søknadsteksten skrives i e-posten, eller skal man legge ved den som et Word-dokument? Hittil har jeg lagt skrevet en veldig kort tekst i e-posten, og lagt ved søknaden som vedlegg sammen med CV, scannede vitnemål og attester etc. Nå begynner jeg derimot å lure på om jeg burde gjort det annerledes.

Anonymkode: 5e7da...4a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjort det som deg. Sendt en email med en kort tekst ("Vedlagt oversendes min søknad og...blablabla" og så hatt selve søknaden og vedlegg som scannede dokumenter.

Skrevet

Ok, da fortsetter jeg med det en stund til. Takk for svar. :)

Anonymkode: 5e7da...4a9

Skrevet

Jeg legge det også som vedlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...