Gjest Hallon Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Ble ilagt restskatt som jeg måtte betale, selv om jeg hadde klage på ligninga inne. Nå har jeg fått svar på klagen, som forøvrig ble tatt til følge. Jeg fikk brev fra ligningskontoret for et par uker siden og ble innrømmet et særfradrag på nesten 10 000. Har fremdeles ikke mottatt noe penger i retur. Noen som vet hvor mye av det jeg har betalt inn som blir tilbakebetalt og når kan jeg vente meg pengene?
Snuppelure Skrevet 7. desember 2004 #2 Skrevet 7. desember 2004 Alt du har betalt formye kommer tilbake. Om alt det du betalte kommer tilbake er det ikke mulig å si uten å vite hvor mye du betalte :-) Av et fradrag på 10.000,- vil det vel utgjøre ca 2.800,- mindre i skatt. Men du får nå uansett litt renter på det du betalte i restskatt da.. Innen to uker fra du mottok svret burde du få pengene dine. Men ring å mas. Det er jo jul snart så du vil sikkert ha de så fort som mulig.
Gjest Hallon Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 Takk for svar. Jeg skal ringe i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå