AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Hei! Jeg er en 21 år gammel jente. Da jeg var 19 kjøpte jeg meg hus å bor her fortsatt. Jeg vurderer backpacke i 1 år fra høsten av. Burde ejg selge huset eller leie det ut? Kjøpte det for 2990000 og det har 3 soverom. Bor 250 meter fra et universitet, 300 meter fra skole og bhg så det er mange som ønsker å flytte til denne delen av byen. Har mamma som bor rett i nærheten så om jeg leier det ut så har ho "kontroll" på huset, penger osv mens jeg er borte. Usikker på om det lønner seg å selge, leie ut hele huset eller lage et kollektiv.. Tips og ideer? Anonymkode: be9a5...0f2
ekkoet Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Hva er planen å gjøre når du er ferdig å backpacke? Ser du for deg å bli boende på samme sted?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Hvor mange tråder skal du ha om samme greia?? Anonymkode: a8bc4...991
Aharp Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Jeg backpacket et år og da leide jeg ut leiligheten min. Leien dekket alle kostnadene med leiligheten, og så hadde jeg noe å komme tilbake til etterpå...
Atea Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 En venninne er "evig backpacker", hun disponerer deler av boligen (det meste av den) største delen av året og unngår på den måten skatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå