Gjest sjekking Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Hei!! Hvordan ville dere ha reagert viss dere satt i kassen på et kjøpesenter og en sexy ukjent type kom og ba deg ut?? Hva tenker dere om spontansjekking???? Klemz
Gjest Milah Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Hvis jeg var interessert: JA Hvis jeg ikke var interessert: NEI
Gjest Anal-ytiker Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Mye mot og lite for: - hun kan ha type - hun liker ikke utseende ditt - hun går ikke ut med fremmede sånn helt uten videre - hun har ikke lov til å svare (jobbregler) - hun er alt for ung (evt gammel) - hun blir helt perpleks og sier bare nei - du kan ikke handle der igjen - det er sjelden det er tid nok, kan ikke være lø i kassa + du kan være griseheldig + dama er løs på tråden, hvem som helst hadde fått ja uansett
Gjest Kaffegjeten Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Akkurat det har jeg gjort en gang. Det endte opp med en hyggelig middag, samt noe få trefffør vi fant ut at - dessverre, vi kommer nok ikke til å passe særlig godt sammen. Så gikk vi hver til vårt, men det var jo litt gøy da - særlig å bare ha spurt slik. Det er så lenge siden at .........mimre, mimre............mmmmmmmmm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå