AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Leiligheten er kvadratisk med flere vinduer ut mot gata på en side. I den boksen er det en liten gang, med bad på venstre side, og garderobeskap rett fram i gangen. Til høyre er døråpning mot resten av leiligheten med kjøkken langs vegg som ligger mot fellesarealer. Resten av leiligheten er i en L løsning der den ene delen danner en nisje med plass til seng ca 100-140 bred. Men da er det ikke plass til mer hvis jeg beholder 140 senga. Lurer på om noen har gode forslag til deling eller skjerming av seng mot 'stue'? Og interiørstil. Jeg er amøbe på interiør men jeg liker litt eksotiske ting og mørkt tre. Litt asiatisk. Jeg har ikke peiling på hvor jeg kan finne ting som ikke koster altfor mye og budsjettet må passe for en student. Planløsningen ligner på denne tegninga. Håper noen kan hjelpe. Takk! Anonymkode: a025a...746
Bruble Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Du kan dele av med feks bokhyller og et forheng? Ellers ville jeg nok ikke hatt mange store mørke møbler, få inn det asiatiske i detaljer heller. Tenk og møbler med multifunksjon for å få mest mulig oppbevaring uten at det blir overmøblert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå