Gjest Julenissen Skrevet 6. desember 2004 #1 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har laget pakkekalender til dama og skulle gjerne hatt tips til hva jeg kan putte i. Hittil har jeg kun gitt godteri, og syns dette kan bli noe kjedelig 24 dager på rad. Gjerne noen søte kjæresteting.. Ikke alt for dyrt, med tanke på at det er ganske mange av dem, men et par av de kan jo gjerne være litt større og dyrere enn resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. desember 2004 #2 Del Skrevet 6. desember 2004 Noen forslag: truse, sokker, hårstrikk, liten bamse, hårspenner, penn, flaxlodd, gavekort på massasje der du er massøren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. desember 2004 #3 Del Skrevet 6. desember 2004 en ting til: på hm har de sånn "dille-avdeling" med mye rart som ikke er så dyrt. Smykker, små sminkepunger og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. desember 2004 #4 Del Skrevet 6. desember 2004 Klarer du å få til en langstilket rød rose vil det sansynligvis være en hitt. Eller skriv noen søte ord rett fra hjertet, rett og slett et gammeldags kjærlighetsbrev. Kinobilletter til en forestilling hun vil se er også bra. Og ting til egenpleie (sjekk på badet om det er noe hun snart er tom for av de produktene hun vanligvis bruker, hun vil bli gledelig overrasket over at du er så observant). Noen deilige badeprodukter om hun har tilgang til badekar. En søt liten bok med ord om kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. desember 2004 #5 Del Skrevet 6. desember 2004 ja, det finnes veldig mange sånne mini-flasker med ting og tang på vita f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 8. desember 2004 #6 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg har laget kalender til min samboer, og jeg gikk på bokhandelen og kjøpte noen av disse små bøkene om kjærlighet. Koster en 30,- kroner pr stk. Kjæresten min har satt pris på de han foreløpig har pakket opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå