Gjest Grevinden Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Ja, var bare det jeg ville nevne, at damen som dusjer seg i den reklamen, er hun veldig overhygienisk, sløsete eller har hun et generelt skittent underliv? Hun klemmer jo ut halve flaska med Dr. Greve i hånda mens hun dusjer jo :o
Suzy Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Kanskje de bare prøver å fortelle deg at du må bruke mye av gangen så flaska blir fort tom og du må kjøpe enda mer...?
LilleBille Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Kanskje de bare prøver å fortelle deg at du må bruke mye av gangen så flaska blir fort tom og du må kjøpe enda mer...? .. den er opplagt ikke som Zalo .. hvor bare en dråpe er nok
Suzy Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 .. den er opplagt ikke som Zalo .. hvor bare en dråpe er nok Sant! Men jenter ikke bruk Zalo på underlivet likevel - sjøl om den er mer økonomisk i bruk :fy:
LilleBille Skrevet 6. desember 2004 #6 Skrevet 6. desember 2004 .. nei den bukes bare for å få gratis middag på restaurant...
Suzy Skrevet 6. desember 2004 #7 Skrevet 6. desember 2004 .. nei den bukes bare for å få gratis middag på restaurant... Akkurat som rene underliv - derfor må du ha Dr Greves i veska også
Elle Melle Skrevet 6. desember 2004 #8 Skrevet 6. desember 2004 Ingen smarte mennesker bruker Dr. Greve i underlivet i det hele tatt... Da BER man om å få sopp. Den er totalt uegnet, noe mange har oppdaget. Bruk Lactacyd i stedet. Roseblader og fin musikk kan man ha likevel...
Gjest happyending Skrevet 7. desember 2004 #9 Skrevet 7. desember 2004 Hvorfor ber man om sopp hvis man bruker det? Jeg bruker den, har ikke noe problemer med det.. Jeg liker ikke konsistensen eller lukten på lactasyd :S
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #10 Skrevet 7. desember 2004 Den eneste forskjellen mellom Zalo og Dr. Greve (DUSJSÅPEN!) som jeg hittil har kunnet fastslå, er at Dr. Greve lukter bedre. Jeg ville ikke dusjet med Zalo heller.
Gjest Scruella Skrevet 7. desember 2004 #11 Skrevet 7. desember 2004 Ingen smarte mennesker bruker Dr. Greve i underlivet i det hele tatt... Da BER man om å få sopp. Den er totalt uegnet, noe mange har oppdaget. Vel, jeg har IKKE fått sopp av Dr. Greve, og fortsetter å bruke den.
Cr@sh Skrevet 7. desember 2004 #12 Skrevet 7. desember 2004 Da BER man om å få sopp. Den er totalt uegnet, noe mange har oppdaget. Det problemet har jeg ikke vært borti. Trives med Doktoren jeg...
Elle Melle Skrevet 7. desember 2004 #13 Skrevet 7. desember 2004 Jeg har deltatt i noen diskusjoner her på forumet for en tid tilbake, og da var det MANGE som hadde fått problemer på grunn av Dr. Greve. Jeg har sluttet å bruke den bare fordi legen anbefalte å bruke melkesyre i underlivet, men jeg kjenner flere (også en mann) som fikk mye mindre sopp-problemer etter å ha sluttet med denne såpen. Men den er fin som dusjsåpe ellers, for den lukter veldig godt.
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2004 #14 Skrevet 7. desember 2004 Men den er fin som dusjsåpe ellers, for den lukter veldig godt. Og så funker den kjempebra til barbering av leggene (jeg tåler ikke barberskum noe særlig godt) Multi-purpose, kan man si.
Gjest Leola Skrevet 7. desember 2004 #15 Skrevet 7. desember 2004 Brukte Lactacyd tidligere, men det er ikke så mange steder som fører den gule Lactacyden (dusj-geleen). Derfor gikk jeg over til Dr. Greve sin dusj-gele for ett par år siden og har ikke brukt annet etter et - hele familien bruker den og ingen har hatt noen sopp-problemer her i huset. Det eneste negative må være at den er litt udrøy :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå