Belima Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Skal kjøpe ny stekeovn, men vet ikke om det er verd å legge på de ekstra kronene. Husker etter sist julemiddag med ribbe, at ovnen jeg nå har var helt pyton å få ren. Pyrolyse høres jo helt fantastisk ut hvis det virker som det står i reklamen. Bare å skru på, så er ovnen gullende ren igjen! Er det virkelig så effektivt?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Nesten. Du slår på programmet, den varmer seg opp til intens temperatur som svir av all skitten inni ovnen. Det lukter en del når det pågår, men etterpå er det bare å tørke ut av ovnen med en våt klut. Det beste er at ovnen sier i fra når den er skitten nok! Jeg digger den funksjonen. Anonymkode: 94572...809
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Pyrolyse er fantastisk. I de fem årene jeg har hatt det har jeg ikke lagt noe innsats i å vaske ovnen i det hele tatt, den gjør det helt selv! Det eneste jeg må gjøre er å ta ut det som er inni ovnen, tørke raskt over med en fuktig klut, trykke på noen knapper, vente noen timer og så feid bort støvet fra bunnen. Det tar et par minutter av min tid, og gir gullende ren ovn hver gang. Ovnen sier ifra når den vil renses. Anonymkode: a5722...cb9
Belima Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2017 Takk for at dere tok dere tid til å svare. Da blir det pyrolyseovn her. "Alle" jeg har snakket med som selger, sier at de har hørt at det virker, fra noen de kjenner, altså ikke brukt det selv. Blir ikke helt det samme som når dere svarer her synes jeg da. Takk igjen.
squash1 Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Kan skrive under på at det er helt fantastisk! Elsker den funksjonen, og ville absolutt kjøpt en ovn som har den. 1
Aharp Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 Sats på en pyrolyseovn. Det vil du ikke angre på 😁
Milla29 Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 Har pyrolyseovn fra Siemens - VEL verdt hver krone! Ovnen ser ny ut etter rens uansett hvor skitten den var.
*Frida* Skrevet 24. januar 2017 #8 Skrevet 24. januar 2017 pyrolyseovn er toppers! har kjøpt ekstraskinner så renser 1 stekeplate samtidig. (siemens) 👍 1
Belima Skrevet 24. januar 2017 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2017 1 time siden, *Frida* skrev: pyrolyseovn er toppers! har kjøpt ekstraskinner så renser 1 stekeplate samtidig. (siemens) 👍 Hvilken av Siemens har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå