Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til fotografen med dei tre jentene våre på 5 1/2, 2 1/2  og 3 mnd.  Er det nokon her som kan komme med nokre tips om korleis vi kan kle dei? (Eg vil gjerne kjøpe klede som kan brukast til andre ting også) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville i alle fall kledd de sånn at de ser ut som seg selv. Synes fotografbilder med "sterile", matchende antrekk ser rart ut. Kanskje har jentene på 2 og 5 noe favorittplagg som kan kombineres med noe nøytralt/matchende? Det er jo gøyest å se tilbake på den "virkelige" 5-åringen, ikke en fremmed. 

• Liker 2
Skrevet

Basic klær eller noe kult i striper e.l. fra POP. Dersom de går i sånt til vanlig, som kladd sier så skal det jo gjenspeile de. Jeg liker bilder av unger i hverdagsklær, gjerne enkle i bomull, fremfor oppstæsjet.

Skrevet

Det kommer jo an på hva dere liker av klær, da, men personlig ville jeg unngått søskenmatching, bare fordi jeg syns det kan se ganske kårny ut. Om man vil ha en slags rød tråd i antrekkene, går det jo an å velge seg noen farger som går igjen blant klærne. Eller som Silfen nevner, at alle har striper, men i ulike farger, eller noe lignende. Da mine barn ble fotografert sammen i barnehagen i høst, kledde jeg dem hver for seg, og så først da bildene kom at det var noen farger som gikk igjen i klærne, og jeg ser jo at det for så vidt var fint. De hadde da på seg vanlige klær med hjemmestrikkede ulljakker over, som gjorde at de ikke var direkte pynta, men samtidig så litt fine ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...