Gå til innhold

Skikkelig god burger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen oppskrifter på en skikkelig god burger? Og gjerne med hamburgerbrød til! 

Det høres kanskje rart ut, men noen ganger MÅ jeg bare ha en dobbel cheeseburger fra burgerking! Hadde vært så deilig hvis jeg kunne laget noe som er enda litt bedre hjemme! 

Anonymkode: bd3a7...d58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk ut burgeroppskriftene som millasmat.com har, hun tar tom. oppskrift på min favorittburger fra In N Out som jeg spiste masse da jeg var på utveksling i Cali. dritgode alle sammen. digger den jenta der.

Anonymkode: a55f3...4f6

Skrevet

Mitt tips er å steke brødene i panna, etter du har stekt burgerne :)

Anonymkode: 0f0ba...a29

Skrevet

Du finner gode burgere i frysedisker på rema. De har burgerbrød også. Finn en god dressing (ofte her magien skjer), litt cheddar, kanskje bacon om du liker det. Så fyller du på med de grønnsakene du liker. Blir mye bedre enn burger king.

Anonymkode: b4b8b...875

Skrevet

Bland kjøttdeig (ikke karbonadedeig) med hakket hvitløk, litt rød chili uten frø, litt fin hakket sjalottløk, litt Worcestershire sauce, 1 egg, litt brødsmuler, litt melk og masse salt og pepper og husk å ha varmen høy nok at de ikke koke, men steker....og ALDRI ALDRI presset sidene nedover med stekespade.  Thank me later. 

Anonymkode: 472c5...eb2

• Liker 1
Skrevet

Kjøp de hamburgerbrødene du liker best, grove eller fine. Frys dem, og tin kun de du skal bruke. Dag-gamle etter åpnet pakke er ikke like gode. Jeg kjøper helt vanlig gilde hamburgere fra frysedisken. Først hakker opp salat og grønt du ønsker. Deretter.. Steker på ganske høy temp, krydrer litt. Legger på ost når de er nesten ferdige. Brødene "rister" jeg først i den rene tørre stekepanna før jeg begynner på å steke kjøttet. 

Så kan du montere med det du ønsker av dressing, grønt og kjøtt. Litt bacon er også godt.

Anonymkode: 18253...694

Skrevet

Kjøttdeig (karbonadedeig blir for magert), salt, chili, egg. Eller bytt ut chili med annet krydder du liker. Stek på høy varme for å unngå å koke kjøttet. Topp med blåmuggost og stekt bacon. Jeg liker briocheburgerbrødene fra United Bakeries.

Anonymkode: ec437...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...