AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Jeg er et forferdelig menneske som tenker dette Skulle ønske jeg kunne glemme han og gå videre. Han og jeg har kjent hverandre i ca 15 år, har alltid likt hverandre, men av ulike grunner har det ikke blitt oss. Det er mest min feil. Vi har ikke møtt hverandre de siste 5 årene, men har hatt av og på kontakt. Jeg har villet ha han hele tiden, men ikke turt å ta steget. Han har jo da gått videre, og har samboer og fått barn. Vi har igjen tatt opp kontakten, og jeg vil fortsatt ha han. Han ymter frempå at han ønsker å være sammen med meg, og jeg tar meg selv i å ville oppmuntre han til å faktisk gå fra samboer og barn. Jeg har ikke sagt dette til han - enda. Vet heller ikke om jeg kommer til å gjøre det, for jeg skjønner at dette er en forferdelig ting å gjøre. Barnet burde ha to foreldre som bor sammen. Tenk å være den som ødelegger en familie? Tenk på samboeren hans? Hun er sikkert en flott person som ikke har gjort noe galt. Men samtidig tenker jeg, har han og samboeren det bra sammen når han egentlig vil være sammen med meg? Jeg ønsker å glemme han og kutte han helt ut av livet mitt. Men jeg klarer det ikke. Og han sender fine meldinger til meg om at han vil være sammen med meg. men jeg hadde min sjanse for flere år siden, tok den ikke, og det er min feil. Setter pris på alle tanker og innspill. Det er kaos i følelsene, tenker ikke klart. Anonymkode: df18e...73a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Ikke ødelegg en familie, hold deg unna! Anonymkode: 05bfa...97b 5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Jeg syntes du skal holde deg unna. Du bør også ha i bakhodet at det ikke er sikkert du er den eneste han flørter med og at om han går fra samboeren sin for deg, så kan han fint gjøre det samme mot deg. Min erfaring er at selv om han flørter litt så betyr det ikke at han faktisk mener noe med det. Men etter mange år i forhold er det kanskje litt gøy å kjenne seg attraktiv igjen blant damene? Jeg hadde ikke hatt det så bra med meg selv om en fyr hadde gått fra dama si som er moren til barnet, for meg. Kan forestille meg kaoset når hverdagen kommer og fordeling av samvær og å måtte forholde seg til eksen hans osv, vel vitende om at du oppfordret han til å forlate henne slik at hun ble alenemor. Anonymkode: 9f74b...313 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Du har hatt din sjanse, og du tok den ikke. Nå må du leve med dette og komme deg videre du også. Anonymkode: e7c7c...128 7
Gjest NotNaomi Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Jeg undrer meg så utrolig ofte på hvor vnskelig mange har for å sette seg inn i andres sted. Hva er vanskelig da? Nei,det er ikke kaos i hodet ditt Ts. Du vil bar tenke på deg selv. For all del,men ikke snakk om at det er synd på barna osv. Dessverre,jeg tror du bare tenker uten følelser her. Uansett,vil han ha deg,så skjer det vel.
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 Du har hatt sjansen i 15 år- og er ekstremt egoistisk som begynner å gjøre alvor først når han har samboer og barn. Dette handler kun om at du vil ha ham sterkere fordi han er mer utilgjengelig enn noensinne, og egoet i deg drives av det. Kutt all kontakt, og la nå familien være i fred. Dette valgte du tross alt de forrige 15 årene å la ligge. Samboeren er nå en ting, men barnet her mister tross alt mye kontakt med pappaen sin av ingen grunn. Jeg raser vanligvis ikke over utroskap eller nye forelskelser, men dette er noe av det mer egoistiske og selvopptatte greiene jeg har lest på ei stund.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 Takk for ærlige svar. Dere har helt rett, og jeg skjemmes. Har nå slettet han fra facebook og snapchat. Skal ikke ha mer kontakt med han. Anonymkode: df18e...73a 8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for ærlige svar. Dere har helt rett, og jeg skjemmes. Har nå slettet han fra facebook og snapchat. Skal ikke ha mer kontakt med han. Anonymkode: df18e...73a Veldig bra :-) han virker som en tosk uansett som holder deg varm ved å sende "fine meldinger" Anonymkode: 6e7d8...b28 3
Gjest Made4u Skrevet 23. januar 2017 #10 Skrevet 23. januar 2017 Du kan sikkert bli lykkelig sammen med han du nå ser mot, men like lykkelig kan du bli sammen med mange flere, det gjelder bare å finne en av dem. Han du ser mot nå bør du bare legge fra deg først som sist, tidvis er ikke kjærligheten verdt prisen den har, ditt tilfelle er et slikt tilfelle. Skal du få det som du ønsker så vil i stor grad et barn miste sin far, og en far vil i stor grad miste sitt barn. For hva, din egosentrisitet? Trolig vil de ende opp med store samarbeidsproblemer og dårlig kommunikasjon, hvis han går fra henne og til deg slik så ser jeg en stor verkebyll som kan by på store samarbeidsproblemer og dårlig kommunikasjon mellom dem som forlater hverandre, du vil være bannlyst fra hennes hjem og dere vil ikke tåle synet av hverandre. Men verst er jo det hele for barnet som vil ende med to foreldre som absolutt ikke er på bølgelengde... Fordi du er egosentrisk og ikke ser mot alle de andre du kan bli like lykkelig med om du finner en av dem, nei du vil påvirke et barns liv for alltid og gå for noe som har en høy pris for alle andre enn deg selv. Om noen kaller deg en egosentrisk drittkjerring så vit at de har voldsomt rett i det!!
Aamu Skrevet 23. januar 2017 #11 Skrevet 23. januar 2017 Bra du har kuttet kontakten Og kanskje det ikke hjelper, men du kan jo tenke på at han er en dårlig person som flørter med andre damer mens han har samboer og barn! Sånne menn bør en holde seg laaangt unna, uansett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå