Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom opp i en situasjon med samboeren min nå i helgen som jeg følte meg litt ukomfortabel med. Vi bor sammen, men jeg er på ferie i et annet land for å besøke en god venninne av meg, og samboer er da alene i hus. Han koser seg med guttekvelder og det syns jeg er helt topp da vi bruker masse tid på hverandre ellers. 

På fredag var det planlagt vors og en tur ut på byen da jeg fikk en melding fra min kjære med en liten oppdatering. En av kompisene hans som er singel hadde flørta litt med en dame i det siste og ville gjerne invitere hun og en venninne på vorset. Alternativet var jo å møte disse to på byen, men det blir jo ikke like mye prat of flørt inne på en bråkete nattklubb. Min første reaksjon var jo at dette var greit. Jeg ee uansett ikke hjemme, så hvem de eller samboeren min ville invitere var helt opp til han. 

Så tikket melding nummer to inn om at denne kompisen ville så gjerne at samboerne min skulle være wingman. Jeg har hørt utrykker hundre ganger før, men greide ikke helt å bli enig med meg selv hva det egentlig betydde. Jeg ble veldig usikker over hele situasjonen, og spurte om ikke noen av de andre kunne gjøre jobben. Det var det dessverre ikke for resten av gutta på byen. Selv om jeg hadde en liten klump i magen og følte meg ukomfortabel sa jeg det var greit. Han hadde jo tross alt vært ganske ærlig om situasjon.

litt lang historie bak spørsmålet men, hva gjør egentlig en wingman? 

Anonymkode: c2180...286

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En wingman hjelper en kamerat med å få kontakt med en dame. Enten det er flørting, sex, dating eller hva det nå enn er kameraten ønsker å oppnå.

Anonymkode: f494f...5f6

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En wingman hjelper en kamerat med å få kontakt med en dame. Enten det er flørting, sex, dating eller hva det nå enn er kameraten ønsker å oppnå.

Anonymkode: f494f...5f6

Og videre skal wingman skygge banen når kameraten har fått napp. 

Anonymkode: 70162...c0d

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde en del av poenget var at "Wingmannen" skulle distrahere venninnen til den utkårede dama, slik at det er klar bane for kompisen. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Juniper skrev:

Jeg trodde en del av poenget var at "Wingmannen" skulle distrahere venninnen til den utkårede dama, slik at det er klar bane for kompisen. 

Jeg ville tolket det slik i denne settingen, i og med at han spurte deg om det var greit om han var wingman. Dvs at han flørter med og prøver å sjarmere venninna slik at kompisen og "målet" får være i fred.

Jeg ville nok spurt hva han mener med å være wingman, men nå er det for sent uansett. Folk tolker jo "wingman" forskjellig så hvem vet hva kjæresten din egentlig mente med spørsmålet og hva han tror du faktisk godtok. Se fra urban dictionary nedenfor for det som kanskje kan regnes som den "offisielle" versjonen:

Wingman
A Wingman is a guy you bring along with you on singles
outings (like to bars) that helps you out with the women.

Typically in these ways :
• The Wingman will always be there to “occupy” least
attractive girl of the pair so that you may engage in the “hotty”
• Often, when an attractive girl is out with an ugly friend, she often feels restricted to not leave that ugly friend alone, thus making the hot girl, un-touchable.
• When the wingman technique is used, both girls are
approached by the men, and the Wingman automatically
engages in conversation with the ugly girl.
• Now that the hot friend sees that the ugly girl has finally found a man, she is now free to start scouting.
• This is where you come in “unexpectidly” and “accidentaly”, and begin catching up on “old times” with the Wingman.
• The Wingman then offers the ugly girl to dance, (which
rarley happens to her) so she wont be able to resist.

Two situations may arise:
1.) She tells her hot friend to come along, in which you
automatically MUST be invited, since you know the
Wingman, and have already been introduced to the hotty.
2.) They go dance, leaving you and the hotty in for
some solid face time.
• At the end of the night, after you have worked your
magic, the Wingman, AND ONLY THE WINGMAN, offers
the girls to comeback to his place for a little ‘after party’.
• Once everyone arrives, the Wingman “occupies” the
ugly girl IN ANOTHER ROOM, leaving yourself and the
sweet sweet little hotty alone so that you can bang her, bang her like a drum....

Skrevet
18 minutter siden, Juniper skrev:

bingo!

Skrevet

Liker ikke det der selv. Da skal han liksom snakke masse med og holde venninna opptatt. Det går like under flørting. Ikke noe fan av det. 

Anonymkode: 8e080...85c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke det der selv. Da skal han liksom snakke masse med og holde venninna opptatt. Det går like under flørting. Ikke noe fan av det. 

Anonymkode: 8e080...85c

gutter og jenter kan snakke sammen, uten å flørte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...