AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Og det føles faktisk bra ut!! Har ventet 2 mnd på denne dagen. Lettere å gå videre da?! Anonymkode: 9688c...7e0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Hvorfor tok det to måneder å hate han - og hvorfor hater du ham? Du er kanskje et skritt videre, men vil ikke si prosessen er over. Først når du ikke bryr deg om han - da, og først da, er du over ham. Anonymkode: c01ac...2ed
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tok det to måneder å hate han - og hvorfor hater du ham? Du er kanskje et skritt videre, men vil ikke si prosessen er over. Først når du ikke bryr deg om han - da, og først da, er du over ham. Anonymkode: c01ac...2ed Fordi han dumpet meg for to mnd siden. Han er blitt en ufin, kald liten dritt😊 bedre å være sint enn lei seg. Et steg framover iaf. Er vel ikke over han og må dessverre ha mye å gjøre med han pga barn. Anonymkode: 9688c...7e0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Det er vel et steg på veien. Hat er ganske altoppslukende. Nå er det prossessen for å komme over hatet og bevege seg over til likegyldighet som står igjen. Anonymkode: 35dbc...123
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han dumpet meg for to mnd siden. Han er blitt en ufin, kald liten dritt😊 bedre å være sint enn lei seg. Et steg framover iaf. Er vel ikke over han og må dessverre ha mye å gjøre med han pga barn. Anonymkode: 9688c...7e0 Så enig! Det er mye bedre å føle seg sint enn trist og såret. Å bli skikkelig forbanna gir en helt annen energi enn når man føler seg knust. Husker også den følelsen godt Anonymkode: ebb8c...20b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi han dumpet meg for to mnd siden. Han er blitt en ufin, kald liten dritt😊 bedre å være sint enn lei seg. Et steg framover iaf. Er vel ikke over han og må dessverre ha mye å gjøre med han pga barn. Anonymkode: 9688c...7e0 Ok, men da er du hvertfall på vei! Nå må du bare prøve å ikke bry deg om han..og kom deg ut og ha det bra med deg selv. Vær med venninner, plei deg selv, kos deg med barna, gå ut og kanskje finn en rebound guy eller flørte litt? Lykke til Anonymkode: c01ac...2ed
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #7 Skrevet 22. januar 2017 Hat og kjærlighet er som innsiden og utsiden av samme husvegg. Du er ikke ferdig med eksen bare fordi han er flyttet ut i hagen. Men litt hjelper det vel.. Anonymkode: 890d0...95a 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #8 Skrevet 22. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, men da er du hvertfall på vei! Nå må du bare prøve å ikke bry deg om han..og kom deg ut og ha det bra med deg selv. Vær med venninner, plei deg selv, kos deg med barna, gå ut og kanskje finn en rebound guy eller flørte litt? Lykke til Anonymkode: c01ac...2ed Ja ja og ja. Har gjort alle tingene i to måneder. Er sosial og er med der jeg blir invitert😊 men når kvelden kommer og jeg er uten barna eller med barna føles det ensomt ut. Savner å komme hjem til noen å prate med. Barna er jeg sammen med annenhver uke og begraver meg da i jobb og studier for å holde meg opptatt. Til høsten vurderer jeg å bli fulltids kontra deltidsstudent. Da må vi flytte (eksen vet om det). Så er mye som skjer. Min verden raser egentlig og ingenting føles stabilt mere. Ingen trygghet og forutsigbarhet for fremtiden.. økonomi på sikt ikke minst. Har hatt en ons etter brudd og det var 110% mislykket! Har ikke turt å finne noen andre etter det. Føler jeg har liten tid til dating da.. Anonymkode: 9688c...7e0
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ja og ja. Har gjort alle tingene i to måneder. Er sosial og er med der jeg blir invitert😊 men når kvelden kommer og jeg er uten barna eller med barna føles det ensomt ut. Savner å komme hjem til noen å prate med. Barna er jeg sammen med annenhver uke og begraver meg da i jobb og studier for å holde meg opptatt. Til høsten vurderer jeg å bli fulltids kontra deltidsstudent. Da må vi flytte (eksen vet om det). Så er mye som skjer. Min verden raser egentlig og ingenting føles stabilt mere. Ingen trygghet og forutsigbarhet for fremtiden.. økonomi på sikt ikke minst. Har hatt en ons etter brudd og det var 110% mislykket! Har ikke turt å finne noen andre etter det. Føler jeg har liten tid til dating da.. Anonymkode: 9688c...7e0 Jeg har vært, og på en måte er, i samme situasjon. Bortsett fra at jeg har barnet mitt 100%. Så her er det enda mindre tid til dating kan du si. Kanskje nettdating kan være noe? Så får du hvertfall litt kontakt med det motsatte kjønn (kan kanskje hjelpe litt?) og kanskje du til og med finner noen der du kan ha lyst å treffe, ta en kopp kaffe, et eller annet? Kveldene mine (etter leggetid) bruker jeg mye på telefonen med venninner, noen ganger får jeg besøk, eller jeg ser film/serier alene på sofaen under teppet. Gjerne litt smågodt eller et glass vin ved min side. Har blitt god på det, selv om det var vanskelig i begynnelsen! Sender deg en stor klem. Det BLIR lettere!! Anonymkode: c01ac...2ed
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #10 Skrevet 23. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært, og på en måte er, i samme situasjon. Bortsett fra at jeg har barnet mitt 100%. Så her er det enda mindre tid til dating kan du si. Kanskje nettdating kan være noe? Så får du hvertfall litt kontakt med det motsatte kjønn (kan kanskje hjelpe litt?) og kanskje du til og med finner noen der du kan ha lyst å treffe, ta en kopp kaffe, et eller annet? Kveldene mine (etter leggetid) bruker jeg mye på telefonen med venninner, noen ganger får jeg besøk, eller jeg ser film/serier alene på sofaen under teppet. Gjerne litt smågodt eller et glass vin ved min side. Har blitt god på det, selv om det var vanskelig i begynnelsen! Sender deg en stor klem. Det BLIR lettere!! Anonymkode: c01ac...2ed Tusen takk. Håper jeg snart bare ikke bryr meg om eksen min mere. At jeg blir likegyldig. Verken sint, sur eller glad. På kveldene chatter jeg litt på messenger, ser tv eller gjør husarbeid. Meldte meg på tinder og har fått kontakt med en hyggelig mann der. Vurderer å treffe han😊 så slettet jeg appen- er ikke ute etter bare sex nemlig. Ting blir sikkert bedre når alt stabiliseres.. er bare så ekstremt lei av å være meg akkurat nå. Anonymkode: 9688c...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå