AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Link til tråden som inspirerte meg til å skrive denne tråden: Slik jeg leser denne situasjonen: Gutt treffer jente og de vil sjekke ut om det blir noe mer. Jente tar mest initiativ men gutt bryr seg hvis hun blir stille en stund. Etterhvert ender gutt opp med å si at ting går for fort frem for han og at han ikke er klar for noe (likevel?). Jente blir litt forvirret over budskapet og henviser seg til KG... Svarene hun får er sånn: Han er hjerneskadet! Om tre måneder kontakter han deg og da får du si at du er opptatt med en sexy snekker (etc)! -Ikke svar han, bare være sånn Eh:og gå videre til neste.........." Haha, er folk virkelig så "attitude" og 14iss? Hvem tror man at man er, Beyonce? Jeg hadde bare takket for ærligheta og informasjonen og ikke tatt kontakt mer. At han ikke fikk følelser betyr jo ikke at han er en hjerneskadet idiot liksom Anonymkode: 396f8...3e2
Neutral90 Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Jeg er enig med deg folk har ofte lite verdighet i dag, og råd fra kg bør tas med en klype salt. 2
herzeleid Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Måtte lese gjennom tråden, og stusser på noe av det samme som deg. Tror det handler om mye oppspart bitterhet, og et ønske om å tøffe seg mer enn man nok turte når en selv var i vanskelige situasjoner. Forhåpentligvis er ikke disse brukerne så dysfunksjonelle når de er i den virkelige verden og treffer noen de liker, men det er klart at man fort blir litt vell tøff og skråsikker bak tastaturet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå