Gå til innhold

Sliter med å glemme han - stalker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg datet en flott mann i va 3 mnd hvor vi prøvde oss som et kjærestepar de siste 3 ukene eller så. Så avsluttet han. Først var jeg veldig lei meg, men innser nok nå at mye av de følelsene jeg hadde var fordi jeg nok ikke var helt ferdig med samboeren min som det ble slutt ned forrige sommer.

uansett, jeg har innsett at han ikke er drømmemannen og om vi skulle hatt et seriøst forhold så ville det måtte bli med endel kompromiss fra min side. Dette er jeg helt fortrolig med. Men jeg har utviklet visse stalker tendenser, følger med når han er logget på Facebook, hvor han er via lokasjoner på Facebook, hvilke bilder han liker på Instagram osv osv

hvorfor gjør jeg det når jeg vet han ikke er perfekt match for meg??? Argh greier ikke å slutte :(

Anonymkode: f2bc1...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokker han på facebook 

Anonymkode: 0e0e9...e4f

Skrevet

For å presisere: jeg vil gjerne kunne ha han i livet som venn, fordi på den måten er han en kjernekar. Jeg vil bare ikke...stalke

ts

Skrevet

Hmm..vet ikke. Kanskje du er betatt av ham? Kan sikkert være betatt av noen man ikke syns passer sammen med.. (tror jeg)

Skrevet

Been there, done that. Eller..doing that. Har sluttet å følge ham på fb og prøver å ikke sjekke hvilke bilder han liker på insta. Høres nok ut som om du er betatt av ham fremdeles. Hvis ikke hadde du nok ikke stalka. Så enten må du prøve å slutte med det, hvis det gjør deg deppa. Og hvis du ikke klarer å slutte så burde du rive av plasteret og slette ham fra sosiale medier.

Anonymkode: b32e9...61a

Skrevet

De jeg ikke er interessert i sjekker jeg aldri på sosiale medier eller FB. Når jeg er interessert så sjekker jeg.. Så hvis jeg var deg så hadde jeg altså vært interessert.

Anonymkode: 0e4a9...572

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg datet en flott mann i va 3 mnd hvor vi prøvde oss som et kjærestepar de siste 3 ukene eller så. Så avsluttet han. Først var jeg veldig lei meg, men innser nok nå at mye av de følelsene jeg hadde var fordi jeg nok ikke var helt ferdig med samboeren min som det ble slutt ned forrige sommer.

uansett, jeg har innsett at han ikke er drømmemannen og om vi skulle hatt et seriøst forhold så ville det måtte bli med endel kompromiss fra min side. Dette er jeg helt fortrolig med. Men jeg har utviklet visse stalker tendenser, følger med når han er logget på Facebook, hvor han er via lokasjoner på Facebook, hvilke bilder han liker på Instagram osv osv

hvorfor gjør jeg det når jeg vet han ikke er perfekt match for meg??? Argh greier ikke å slutte :(

Du vil aldri finne drømmemannen din. Dette her er en av grunnene til at folk går kronisk single nå i dag. De forventer at alt skal være helt 100% klaff med stormforelskelse fra begynnelsen og at det ikke skal være noen som helst kompromiss som må inngåes når to personer skal være i lag. Vel, velkommen til virkelighetens verden, det er ikke som filmene og historiene vil ha det til. Man finner som regel aldri en som klaffer helt 100% på alt, i hvertfall ikke uten at man har vært sammen med de lenge nok til å sette pris på de sidene ved dem som man ikke var så glad i helt i starten.

Anonymkode: 8b217...24e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vil aldri finne drømmemannen din. Dette her er en av grunnene til at folk går kronisk single nå i dag. De forventer at alt skal være helt 100% klaff med stormforelskelse fra begynnelsen og at det ikke skal være noen som helst kompromiss som må inngåes når to personer skal være i lag. Vel, velkommen til virkelighetens verden, det er ikke som filmene og historiene vil ha det til. Man finner som regel aldri en som klaffer helt 100% på alt, i hvertfall ikke uten at man har vært sammen med de lenge nok til å sette pris på de sidene ved dem som man ikke var så glad i helt i starten.

Anonymkode: 8b217...24e

Heh, jeg er så utrolig enig med deg! Jeg har måtte fokusere på disse kompromissene for å glemme håpet om jeg og han, men helt ærlig - jeg vet kompromisser må til for et langt samliv.

jeg er kanskje ikke helt iver han. Jeg blir ikke i ulage følelsesmessig av å stalke, men jeg skammer meg nok...

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...