Gjest tiril__ Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Vet ikke hva jeg skal gjøre. For jeg har vært til konsultasjon av huden min før. Har en del dype arr i panne. Og STORE porer som er sorte på nesen. I tillegg en del nupper som ikke lar seg fjerne. Har spurt hudpleier om krystall sliping, men de fleste var negative til det. Det var visst for lite... Den andre hudpleie salongen sa at det fint gikk ann. Men var fortsatt negative til det siden huden min ikke var nok skadet, altså de syns det var unødvendig å gå rundt å være rød i trynet i 8 uker. Kjøpte meg en del dermalogica produkter. 'Skrubber 3 ganger i uken, men nuppene vil ikke vekk Så jeg forstår ikke. Hva kan hudpleiern gjør for meg nå? De vil tydeligvis ikke slipe meg, og jeg har faktisk de rette produktene til meg. Huden min er veldig fin, ingen kviser nå... men allikevel vil ikke serien fjerne "fortiden" i huden min... Vet noen her hva en hudpleier egentlig kan gjøre? Finnes det ingenting? :o Føler meg møkkete rett og slett i fjeset. Ekkelt... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 hmm. du kan prøve fruktsyrebehandling hos en hudpleier. og de store porene kan du jo forsøke å spørre en annen salong om hjelp til. kanksje et hudvann som vil få dem til å trekke seg sammen? spør på et apotek eller helsekost forretning også........
Heidipia:) Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 hmm. du kan prøve fruktsyrebehandling hos en hudpleier. og de store porene kan du jo forsøke å spørre en annen salong om hjelp til. kanksje et hudvann som vil få dem til å trekke seg sammen? spør på et apotek eller helsekost forretning også........ jeg ville også ha spurt på en helsekostforetning om jeg var deg, en vennine av meg hadde samme problemet og fikk noe som funket for henne der:) tror de har ganske mange produkter. Ellers kan du jo gå til en annen hudpleier kanskje!?
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har også en del "nupper", eller rettere sagt ganske mange. På parfymeriet ble jeg anbefalt Shiseido sine produkter. Har brukt dette i 3 uker nå, og ser virkelig forbedring. Renser ansiktet morgen og kveld, med rensegel og ansiktsvann som trekker sammen porene etterpå og tar på krem. To ganger i uken bruker jeg peeling og maske. Her veksler jeg, på søndag tar jeg peeling og rensemake og på torsdag tar jeg peeling og fuktighetsmaske. Det er leeenge siden huden min har vært så fin. Ikke en eneste kvise, og nuppene ser ut til å forsvinne, sakte men sikkert...
Gjest Lilleulv Skrevet 8. desember 2004 #5 Skrevet 8. desember 2004 en av de første gang jeg gikk til hudpleier kjørte hun full krystall-peeling på meg. Jeg visste ikke hva det var en gang, og hadde bare litt nupper i panna. Huden min ble rød og jævlig etterpå, og jeg har slitt med døde hudceller helt siden. Skjønner ikke hvorfor du ikke kan få det... kanskje de har innsett at det ikke er bra for huden.
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2004 #6 Skrevet 8. desember 2004 Slike peelinger er en påkjenning for huden, og er kanskje ikke noe lurt vinterstid, da den trenger all beskyttelse den kan få, med kulde og tørr luft innendørs. Shiseido Pureness er bra, men jeg vil fortsatt holde en knapp på produkter fra hudpleier. Muligens kunne MD Formulations være noe for deg, men det er såpass sterke produkter at de ikke bør testes ut på egenhånd.
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #7 Skrevet 8. desember 2004 På essentialday spa har de prøvekits fra mD formulations. de virker ganske bra... altså... kan vel ikke ødelegge huden? :o tror dere at dermalogica rett og slett ikke er bra for meg? altså..syns ikke den hjør jobben helt 100%. og denne shiseido pureness. er det mye unaturlige stoffer i den? :-? liker ikke helt sånt jeg...alltid skeptisk sorry
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2004 #8 Skrevet 8. desember 2004 På essentialday spa har de prøvekits fra mD formulations. de virker ganske bra... altså... kan vel ikke ødelegge huden? :o tror dere at dermalogica rett og slett ikke er bra for meg? altså..syns ikke den hjør jobben helt 100%. og denne shiseido pureness. er det mye unaturlige stoffer i den? :-? liker ikke helt sånt jeg...alltid skeptisk sorry MD Formulations inneholder glykolsyre, som kan gjøre huden tynnere, og i tillegg mer følsom for blant annet UV-stråling (sollys, solarium....) Hvorfor ikke rådføre med en hudpleier først, og så kjøpe på EDS? Shiseido Pureness er akkurat like kjemisk som for eksempel MD Formulations. Hvis du er ute etter bra innholdsstoffer, er Dermalogica suveren.
Fersken Skrevet 12. desember 2004 #9 Skrevet 12. desember 2004 Hei Jeg har hudproblemer og har vært til hudpleier tidligere...bruker nå dermalogica sine produkter...på fredag var jeg inne på minhud.no, en nyåpnet nettbutikk med bare dermalogica og eksperthjelp fra egen hudpleier..spurte eksperten der om min hud og fikk veldig gode svar! Kanskje du kan prøve her? Hilde
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #10 Skrevet 12. desember 2004 Hei Jeg har hudproblemer og har vært til hudpleier tidligere...bruker nå dermalogica sine produkter...på fredag var jeg inne på minhud.no, en nyåpnet nettbutikk med bare dermalogica og eksperthjelp fra egen hudpleier..spurte eksperten der om min hud og fikk veldig gode svar! Kanskje du kan prøve her? Hilde Takk skal kikke der nå jeg
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #11 Skrevet 13. desember 2004 Du kan jo spørre hudpleieren på Minhud om råd, men kjøp heller på feks Lookfantastic eller Essentialdayspa.. mye billigere.
Tusseline Skrevet 13. desember 2004 #12 Skrevet 13. desember 2004 Shiseido Pureness er bra, men jeg vil fortsatt holde en knapp på produkter fra hudpleier. Pureness er nok ikke en helt passende hudseien for dem som sliter med problemhud. Den renser ikke dypt nok. Selv brukte jeg serien i en god stund, men etter jeg gikk over til Babor (hudpleieprodukt) merket jeg synlig bedre resultater. Det må forresten legges til, at jeg aldri har vært veldig plaget med problemhud, men får noen kviser i ny og ne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå