Gå til innhold

Å miste noen du aldri har møtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to nydelige barn på snart 8 år og 1 år. Barn er virkelig livets mirakel og største glede. Jeg er takknemlig for hver dag sammen med de, samtidig kjenner jeg på en stor sorg, og en tomhet som aldri vil forsvinne. April 2014 mistet jeg i uke 12. Det var et lite hjerte i meg, en liten sjel og jeg sliter fryktelig med å komme over dette. 

Noen som har opplevd dette, hvordan leve videre uten at sorgen blir altoppslukende? 

Anonymkode: 48116...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet 2, en i uke 9 og andre i uke 11. Det var vondt der og da, men samtidig trøster jeg meg med at kroppen min ryddet opp for meg slik at jeg slapp å få syke barn.

Etter disse spontan abortene har jeg fått 2 friske barn og de ville jeg aldri fått bli kjent med hvis de to første ble født.

Jeg sørger ikke over det idag, det var rett og slett min egen kropp som rensket ut noe som ikke var 100% friskt.

• Liker 1
Skrevet

De som ikke har opplevd det selv forstår ikke dette. 

Man mister ikke bare selve fosteret, man mister drømmene knyttet til det. Med en gang man blir gravid (ønsket), begynner man å drømme, se for seg, planlegge og glede seg. Det er det som gjør vondt å miste. 

Du må bare ta tiden til hjelp. Tror det gikk to-tre år før jeg følte jeg hadde kommet over det. Jeg har ikke fått noen barn etter dette, og det gjorde det kanskje vanskeligere. Sikkert lettere hvis man blir gravid igjen fort. 

Anonymkode: 564bf...d5b

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt skal du få sørge, du mistet barnet ditt! Så trist å lese, TS:hug: Ta tiden til hjelp, og tenk at den lille er på et bedre sted.

Jeg har mistet endel ganger, og jeg synes det er veldig trist. Verst var det den gangen jeg så fosteret. Jeg sørget jeg også, og jeg tror at man alltid vil ha et tomrom i hjertet sitt. Man stiller seg spørsmål som: "Hvem var det?", "Var det gutt eller jente?", "Ville han/hun vært lik sine søsken?".

Synes det er tøft av deg å starte denne tråden og gå imot alle idiotene på KG som mener babyer ikke er verdt noe før moren ønsker at de skal være verdt noe.

Anonymkode: 1f788...3f3

Skrevet

Tråden ryddet for latterliggjøring og svar til dette

Nordvesta, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...