AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Dette er et vannvittig dumt spørsmål, jeg vet det selv, men jeg må nesten spørre likevel Jeg og mannen min har begynt å snakke litt om å få barn, og tenker å begynne prøvingen så snart vi har fått orden på økonomien og valpen vår er blitt litt eldre enn den er nå. Problemet er at penetrerende samleie er svært ubehagelig for oss begge, jeg er nemlig operert i buken og har trolig fått noe arrvev som gjør at sex er blitt smertefullt for meg (jeg føler meg som en jomfru hver gang vi prøver, au). Han føler også at jeg er trang og får vondt i penisen, den ene gangen hovnet han opp i penis i etterkant, og det var ikke et pent syn Jeg føler meg som regel sår i flere dager etterpå hver gang, så det frister ikke akkurat å "peise på" hver dag i min fruktbare periode. Så jeg lurer vel egentlig på om vi kan få det til ved at han spruter i en kopp f.eks, og jeg bruker en smal sprøyte til å få sæden inn i skjeden, eller om vi må "lide oss gjennom" penetrerende samleie for å få det til når vi først begynner med prøvingen? Kanskje det ikke kommer langt nok inn ved å gjøre det slik.. Anonymkode: 34191...6ad
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Burde dere ikke gå til legen med dette? Med tanke på fødsel hvis noe er galt i det område. Anonymkode: e2b6f...8b4 9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 du vet at hvis du tudligere har operert i buken, så minker sjansen for graviditet på naturlug vis betraktelig?? Man har store sjsnser for å ha arrvev i egglederne og dermed er de tette... Skal ikke sies at du har fått det. Men sånn at du er klar over det når dere begynner prøvingen. At du vet årsaken hvis det tar tid og du ikke har blitt gravid. Håper dere lykkes da! Masse lykke til i prøvingen Anonymkode: 44d45...dad
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Det burde gå bra. Bare pass på at koppen og sprøyten ikke er veldig kald. Anonymkode: 062cd...363
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Eventuelt at han bare presse hodet mot åpningen, når han ejakulerer. Anonymkode: 41a15...46c 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Ville snakket med en lege om dette. Hva hvis du blir gravid og baby skal gjennom der? Kan jo få keisersnitt men ville snakket med en lege om dette. Anonymkode: 3ad9a...b96 2
Gjest Chroma Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 Ville tatt kontakt med en gynekolog først og fremst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå