Petrus Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Vesla har atopisk eksem og eg leiter etter plagg rett mot kroppen i rein silke. Google har ikkje hjelpt meg, men kanskje det er nokon av dykk som kan?
Petrus Skrevet 23. januar 2017 Forfatter #2 Skrevet 23. januar 2017 Fant Alkena. Måtte bestille frå Tyskland
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Vær klar over at det er mer sannsynlig at barnet reagerer på såpe, shampoo, olje eller krem, din parfyme eller shampoo (eller din manns), vaskemiddel, tøymykner, oppvasksåpe, gulvsåpe, farge brukt på tøy, polyester, ull og/eller stort sett alt annet her i verden enn det er trolig at barnet reagerer på ubleket ufarget ren bomull som er vasket i allergivaskemiddel og etterbehandlet med eddik. Sånn som et obs. Du bør uansett utelukke alt over. Særlig farget nattøy og sengetøy. Jeg har hatt sensitiv hud siden jeg var en atopisk baby og ubleket, ufarget bomull har vært nøkkelen til god hudhelse. Anonymkode: 35b08...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå