AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Hvordan vet man om en mann ønsker et seriøst forhold eller bare er ute tter sex? Hvilke tegn kan man se etter? Hva er din erfaring med det? Anonymkode: c7dab...01d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 At det er lurest å gå ut i fra at alle menn bare vil ha sex, og handle smart ut i fra den tanken. Anonymkode: 99db7...a25 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Det er ikke som om menn faller inn i gruppene "ute etter kun sex" eller "ute etter forhold". Majoriteten av menn er i samme kategori - ute etter sex, men kan forelske seg og dermed ville ha forhold. Ikke alle menn vil falle for deg, og så enkelt er det. Det betyr ikke at de har bedratt deg om de har sex med deg. Men VET du at du knytter deg til menn gjennom sex eller potensielt angrer på det, så må du drøye. Tegn på at han liker deg? Du tviler ikke på at han er genuint interessert i deg. Du har ikke angst eller vondt i magen. Du føler deg bra, og han trives tydelig i ditt selskap. Han introduserer deg for venner og gjør rom for deg i livet sitt. Han har ingen problemer med å planlegge tid med deg - dag eller kveld, hverdag eller helg. Dere kan snakke løst om fremtiden og han er åpen om det meste. De fleste kvinner har en viss intuisjon, de er bare ikke bevisst den. Anonymkode: 8620a...0d3 7
Ny Bruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Her er noen tegn: - Han introduserer deg som sin kjæreste for venner - Han vil at du skal møte foreldrene hans/ vil møte dine foreldre - Han frir
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Ting faller naturlig, du spør vel heller deg selv om du liker han-ikke om han liker deg. Vit din verdi, følg rådene over her så tror jeg de fleste er sikret alt for stor skuffelse i hvertfall. Anonymkode: 7e7e8...21e 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 Men som er seriøse investerer en del i deg. Det er ikke bare telefon, txt eller filmdate hjemme hos han. Men det finnes også kvinner som jakter på menn, menn som forsøker å flykte, og som ender opp gift med disse kvinnene til slutt, så det er en annen mulighet. Anonymkode: c69dc...d8b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #7 Skrevet 22. januar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det er lurest å gå ut i fra at alle menn bare vil ha sex, og handle smart ut i fra den tanken. Anonymkode: 99db7...a25 😂 Anonymkode: c9b26...859 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #8 Skrevet 22. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men som er seriøse investerer en del i deg. Det er ikke bare telefon, txt eller filmdate hjemme hos han. Men det finnes også kvinner som jakter på menn, menn som forsøker å flykte, og som ender opp gift med disse kvinnene til slutt, så det er en annen mulighet. Anonymkode: c69dc...d8b Kvinner som jakter på menn som forsøker å flykte, og som ender opp gift? kan du fortelle mer om dette? Anonymkode: 7e7e8...21e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #9 Skrevet 22. januar 2017 Jeg har en veldig enkel og grei "regel". Hvis jeg dater noen og føler meg usikker på hva han egentlig vil, da er det som oftest en varsellampe. Da har han som oftest kanskje ikke tatt like mye initativ som meg, vært veldig treg med å svare, ikke vært helt tilstede når vi er sammen, osv. Har opplevd dette altfor mange ganger, så merker det fort. Når det gjelder forhold kan man jo ikke vite det med en gang, man må bare ha is i magen og håpe at det skal gå bra. Dessverre ender jo mye dating opp i ingenting, og det er skikkelig kjipt og vondt. Men jeg vil ikke være sammen med en som ikke vil være sammen med meg, så da prøver å huske på det de gangene jeg har datet noen en stund og vi ikke var ute etter det samme. Anonymkode: 5d4b0...43c 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #10 Skrevet 22. januar 2017 Enig med deg over, men det er ikke så lett å vite alltid. Det tar tid å bli kjent med et annet menneske, jeg har opplevd det noe kunstig på første dater i voksen alder, 2 voksne mennesker som er usikker så dør det gjerne ut, selv om det kanskje er interesse der, selv var jeg for "redd" for å følge noe videre opp, har ikke gjort noe med det heller..det betyr ikke at jeg ikke tenker og fortsatt er interressert, det betyr at avstand og usikkerhet stopper for å bli videre kjent med mennesker. Tror alle er ute etter sex, det er behov vi mennesker har, like naturlig som luft. Det som er feil er hvis man ikke spiller med åpne kort, den ene har andre forventninger o,l, det er jo fort gjort. Nei, åpenhet, kommunikasjon og det som er normalt tror jeg er en fin greie. Men, det er jo ikke lett. Trodde det skulle være veldig lett..men jeg tok feil. Anonymkode: 7e7e8...21e 1
Inwe Skrevet 23. januar 2017 #11 Skrevet 23. januar 2017 Samboeren min syntes at date nr 2 ble for kort når jeg spurte om han ville komme over en lørdagskveld og lurte på om vi heller skulle ta hele helga. Han tok meg også med på grilling til et vennepar av han og hadde ingen problemer med å kysse meg foran de samme helgen. Da skjønte jeg han var interessert. Ikke tvilt etterpå til tross for at han hele veien sa han ikke ville ha et forhold. Han ville jo bruke al sin ledige tid på meg og hadde ingen problemer med å "vise meg frem."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå