AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Når valpen min leker med den voksne hunden eller andre hunden så går hu etter strupen og henger seg fast i skinnet. Hun biter ikke hardt, men "pusser" litt på mindre hunder og henger seg fast hos den store hjemme. Er det normalt? Bør jeg ta hu på det? Hun blir 60kg som voksen så hun kan ikke gjøre sånt.. Anonymkode: 471b7...7b8
tørkestativ Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Det er en valp og er helt normalt. De vokser det av seg
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 52 minutter siden, tørkestativ skrev: Det er en valp og er helt normalt. De vokser det av seg Enig, helt normalt. Men det er også vanlig leking for mange voksne hunder. Min leker slik med venner som har samme lekestil, men om andre hunder ikke vil leke på den måten aksepter han det og tilpasser seg, men han synes definitivt ikke det er like gøy. Anonymkode: bc655...1a6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Voksne hunder sier ifra når nok er nok. la hundene få oppdra valpen på det området der Anonymkode: 8aced...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå