Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som kan anbefale en? Hendene mine er vintertørre og jeg HATER håndkrem, men nå ser det ut til at jeg MÅ... Trenger da en som virkelig trekker inn, er så ekkelt å gå rundt med klissete hender..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vaseline intensive care(hand and nail) og er veldig fornøyd med den :)

billig og bra :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker Hemp fra Body Shop. Bruker den om natten, og bare en gang i blant, og det holder. Den fra Vaseline Intensive Care reagerer jeg faktisk på.

Skrevet

Atrix - får den på dagligvarebutikken. God og trekker kjapt inn!

Skrevet
Biotherm sin trekker ihvertfall godt inn.

:Nikke: I tillegg er den "vannfast", slik at du slipper å smøre hendene riktig så ofte som med mange andre kremer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Holder en knapp på Biotherm jeg også.

Skrevet

Mine favoritter er Clarins og Biotherm. Dove håndkremer er faktisk også veldig bra, og så lukter de ikke så sterkt som de to første.

Skrevet

Dax håndkrem fra apoteket bruker vi på jobben, og den er veldig bra, også for sensitiv hud.

Skrevet

Kjøpte en håndkrem fra Dermalogica til tross for delte meninger på KG om den.

Den var ikke noe særlig. Må smøre meg X antall gang inn med den og hendene føles bare tørre ut.

Den fra Biotherm er bra :-) Nå har jeg ikke prøvd den fra Clarins men jeg akter å teste den ut nå før jul.

Dove syns jeg ikke noe om.

Gjest Anonymous
Skrevet

Neutral fra apoteket... Koster under 50-lappen, og anbefalt av Norges astma- og allergiforbund, om du er plaget med at parfymerte kremer gir illrød hud som svir på hendene. (Det har nemlig jeg, får flere sprekker i den tørre huden også av å bruke enkelte håndkremer... men Neutral, den tålte jeg!)

Trekker fort inn, gir myke hender som varer en stund og har god, lett konsistens.

Gjest Anonymous
Skrevet
Mine favoritter er Clarins og Biotherm. Dove håndkremer er faktisk også veldig bra' date= og så lukter de ikke så sterkt som de to første.

Jeg er også veldig godt fornøyd med Dove sine. Jobbet en stund en plass der jeg konstant var i kontakt med en slags industrisåpe, dog i veldig små mengder. Men hendene mine tørket fullstendig av det. Den håndkremen funket veldig bra i den perioden, og er helt ypperlig nå om vinteren.

På den andre siden så funker faktisk Spenol like bra på mine hender.

Skrevet

Jeg er IKKE fornøyd med Dove sin. Den virket mot sin hensikt og gjorde hendene mine supertørre!

Men det viser vel bare nok en gang at ulike produkter virker forskjellig på oss alle. :)

Skrevet

Jeg bruker Neutrogena Hand Cream -Norwegian formula. Den er fetere og "seigere" i konsistensen enn f.eks. Vaseline Intensive Care (som jeg ikke liker), men den trekker likevel godt inn, og jeg blir ikke seig og ekkel på hendene.

Skrevet

Jeg har ikke tørre hender, men av og til blir jeg fristet til å smøre meg med Vaseline intensive care som en venninne av meg alltid bærer rundt. Den gjør hendene mine tørrere.

Skrevet

Neutrogena, Atrix og Spenol er alle rimelige håndkremer som fungerer for meg. Men vet at noen synes Neutrogena og Spenol er litt klissete - hos meg derimot trekker de fint inn :). Dove og Vaseline Intensive Care blir jeg bare mer tørr av. Får vel prøve Biotherm sin neste gang.

Skrevet

Body Shop Africa Spa Hand&Feet Honey Butter (langt navn!) er min favoritt. I tillegg lukter den syden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...