AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Kastet opp for litt siden pga mensen..er ikke kvalm eller noe sånt nå.. skal jeg dra på jobb i morgen eller bli hjemme? Hørt at man skal være hjemme om man har omgangssyke ? Hva syntes dere? Anonymkode: 6f182...8ba
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Hvis du kastet opp pga mensen, så er det jo ikke omgangssyken du har? Da ville jeg dratt på jobb. Anonymkode: f673c...1f2 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Hvis du kaster opp pga. mensen (...?), så er det ikke omgangssyke, og man trenger ikke bli hjemme fra jobb. Anonymkode: 7bc16...b09
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Vi har aldri praktisert 48 timer på jobb, men jobber ikke tett på andre mennesker. På de 6 årene jeg har jobbet der har det aldri hendt at det har smittet mellom oss. Anonymkode: 19e19...c3b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har aldri praktisert 48 timer på jobb, men jobber ikke tett på andre mennesker. På de 6 årene jeg har jobbet der har det aldri hendt at det har smittet mellom oss. Anonymkode: 19e19...c3b 48 timer gjelder typisk innenfor helsevesen, barnehager etc. Der det er litt mer alvorlig med "ufarlige" sykdommer, og der personene er mer utsatt for smitte i seg selv. Anonymkode: 7bc16...b09
Lattea Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 Det er endel tid frem til i morgen for å se ann. Men du må jo se i sammenheng (kvalme, oppkast, diare, utvikling, almentilstand osv) Men om det er kjent at du blir litt dårlig før mensen og kan reagere så vet du jo litt hvordan det er. Man kan også bli såpass dårlig av mensen også - du må se ann formen din. Tvilsomt at det er noe smittsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå