Gå til innhold

Dårlig gjort å sende bilder med filter til tinder dates?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det juks? Ser finere ut med jevn hudfarge og glattere hud

Anonymkode: 5dbd2...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det 🙈 Synes jeg ser mer lik ut meg selv med filter enn ikke da jeg ikke er fotogen.

Anonymkode: f4f44...cec

Skrevet

Er det smart å legge opp til at de blir skuffet hvis dere møtes i virkeligheten? Hvis ja, så er det jo greit.

Men ja, selvfølgelig er det juks. I hvilken grad folk reagerer på det er noe annet. 

• Liker 2
Skrevet

Å sende med tullefilter er jo bare gøy. Å sende med "bli penere-filter" er det bare fjortiser som gjør, det er bare flaut. 

Anonymkode: 7840a...b0d

• Liker 3
Gjest canacas
Skrevet

Bruker dere filter på Tinder? På alle bildene? Uff, ikke rart mange menn føler seg lurt. Seriøst.

Skrevet

Filter i det hele tatt er barnslig.

Anonymkode: 35141...c89

Skrevet

Er det virkelig så stor forskjell da?

Anonymkode: 6069b...216

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Passer alltid på at bildene jeg har på tinder er mindre pene enn jeg er i virkeligheten :laugh:

Anonymkode: b6a34...ad1

• Liker 1
Skrevet

Jeg passer alltid på at bildene på tinder ikke er penere enn hva jeg er i virkeligheten. Sikkert rart, men da vet jeg at jeg ikke skuffer om jeg eventuelt går på en date. Får generelt høre at jeg er mye vakrere i virkeligheten enn på bilder, så antar jeg kanskje ikke er så fotogen:fnise: 

Anonymkode: 6f740...24f

Skrevet

Jeg passet på å ha forskjellige bilder på tinder. Både bilder der jeg selv syntes jeg så bedre ut, bilder som var lignende virkeligheten og noen der jeg kanskje ikke var like heldig, men jeg virket interessant. Jeg ville nemlig at de skulle vite hva de gikk til utseendemessig. Både for å være hyggelig og fordi jeg vet at psyken min ikke tåler å bli avvist grunnet utseende, så da ville jeg heller sile ut de som ikke synes jeg var pen allerede ved sveipinga.

Fikk somregel beskjed om at jeg så bedre ut i virkeligheten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...