Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst å bestille en stripper siden det er trashy men har likevel lyst å ha en aktivitet som er litt "på kanten". Er det noen som har noen forslag? 

Anonymkode: 0db50...975

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du er HELT sikker på at bruden/brudgommen kunne tenkt seg det ville jeg ha droppet det, kan bli kleint for både den som skal gifte seg og deltakerne. 

Anonymkode: 05021...00d

• Liker 2
Skrevet

Du burde være helt sikker på hva personen vil iallefall. Kan du ikke spørre om personen har noen ønsker? Hvis du vil ha noe litt på kanten kan du jo f.Eks ha et dildoparty.... 

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk ett dildoparty, og selv om jeg ikke var så fornøyd med damen som gjennomførte oppdraget sitt hadde vi det veldig gøy, og det kan jo bli sett på som ganske drøyt når man drar fram dildoer som er like stor som en arm. 

Så det er noe jeg kunne anbefalt, bare pass på at den som holder partyet er nogenlunde proff, og ikke kommer i joggebukse og ser helt sløv ut..

• Liker 1
Skrevet

Syns dildoparty som @Byjenta! og @Tonio foreslår høres ut som en morsom på kanten aktivitet! :) Og som Tonio nevnte, pass på at partyholder ikke kommer i joggebukse osv, det kan jo forbygges med å nevne det i bookingen, at du har hørt om noen som kom i joggebukse og virket uproff, og nevne hva du evt ønsker. De fleste som arrangerer slike partyer pleier å være utadvendte med glimt i øyet. En venninne av en kollega hadde dildoparty på sin fest, og da hadde forlover klart et morsomt antrekk for anledningen til den som arrangerte partyet, hun var sporty, tok på kostymet og spilte med. :) Det er klart at det hadde nok ikke hvem som helst gjort, men de fleste som holder dildoparty er ofte litt livlige, og det holder lenge. (Moro får man det uansett) En annen mulighet (som flere har gjort) er at alle som deltar på festen tar med en innpakket på kanten gave, så kan dere ha pakkeleken, eller flasketuten peker på slik at alle får gitt sin gave til kommende brud i tur og orden. Lage førstehjelps skrin (kasse), eller skrinet med det rare i om du vil, som fylles med diverse, samme opplegg at alle tar med en ting hver. Mye morsomt man kan gjøre ut av slik aktivitet, lage rebuser som brud skal gjette om gavene osv. Forslagene jeg har kommet med, høres nok ikke så stas ut kanskje, men har selv vært med på disse og vi har hatt det hysterisk mye festlig med den typen aktivitet, de har vært aktiviteter akkurat passe på kanten for brudene, som ikke har ønsket stripping eller så. :) 

Skrevet

Pappa hadde sånn hinderløype opplegg, ala det de har i Wipeout. De fant et sted i Oslo. Det var visst kjempeartig! :)

Gjest Nordavind
Skrevet

Akttegning kan være morsomt, utfordrende og litt "på kanten". 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...