AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Del Skrevet 22. januar 2017 Vi hadde fest igår og jeg kjenner jeg er ganske lei å drikke meg kjempe fyll for så å gå ut på "byen". Vi bor på et lite sted så baren jeg snakker om er en liten intim bar med livemusikk fra en som spiller gitar. Vi var en gjeng og som vi alltid gjør vil de andre ned på denne baren (jeg er alltid med) men idag årket jeg ikke. Det har vært en hektisk uke og ønsket å bli hjemme, da blir jeg nesten kjeftet på og kalt veldig kjip. Jeg har rygg til å bære det, men er jeg virkelig så kjip? Jeg har lenge vært lei dette utestedet, men jeg er alltid med ned uten å klage og har det greit selv om jeg syns det er kjedelig. Det er ikke stappfullt, heller lite folk. Jeg sa før vi gikk ut at jeg ikke ble med, og de bare måtte gå å kose seg og mente det med hele mitt hjerte. Vi er 29 år, og har virkelig festet og gått på utesteder. Vi gjør det hver gang, men i det siste er jeg litt lei. Anonymkode: 53134...4ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg er 30 og jeg gikk lei av festing for flere år siden Greit en gang i blant, men går stort sett aldri på byen. Folk er for fulle og innpåslitne, og jeg hverken klarer eller har lyst til å drikke meg så full at jeg klarer å ignorere dem. Høres ut som du har vokst fra vennene dine. Anonymkode: 9827a...c3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Del Skrevet 22. januar 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 30 og jeg gikk lei av festing for flere år siden Greit en gang i blant, men går stort sett aldri på byen. Folk er for fulle og innpåslitne, og jeg hverken klarer eller har lyst til å drikke meg så full at jeg klarer å ignorere dem. Høres ut som du har vokst fra vennene dine. Anonymkode: 9827a...c3e Håper de kommer fort etter! Har heldigvis flere som ikke er kjempe fan av det, men opplever de som regel vill. Godt å høre det ikke bare er meg. Er egentlig flere år siden jeg også gikk lei utesteder, men har bare bitt i det sure eple for å ikke være kjip, men er litt lei det også. Hvorfor må jeg bøye meg hver gang, helt OK at de går men de må ikke ha meg med. Er 3 år siden sist jeg var skikkelig full, vært småfull og brisen selvsagt. Anonymkode: 53134...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Del Skrevet 22. januar 2017 Hva med å foreslå å gjøre noe annet? F.eks. middag, spillkveld, se film.. Så kan jo de som velger å gå på puben etterpå gjøre det, mens de andre gjør som de vil Om du snakker med noen av de andre (merk! når de er edru) er det kanskje andre som har det som deg? Anonymkode: 9827a...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 22. januar 2017 #5 Del Skrevet 22. januar 2017 Før dro jeg på byen hver eneste helg, nå (jeg er 25) orker jeg det ikke like ofte Kudos for at du har klart å holde på helt til nå! Kan lett tenke meg til at det høres kjedelig ut å dra på samme utested med samme folk uten av det er spesielt med nye folk å møte der. Hvor spennende kan det bli, liksom? Skal de alltid ut, eller går det an å kanskje arrangere litt kule hjemmefester? Det er jo mye mer morsomt (og billigere)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Del Skrevet 22. januar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å foreslå å gjøre noe annet? F.eks. middag, spillkveld, se film.. Så kan jo de som velger å gå på puben etterpå gjøre det, mens de andre gjør som de vil Om du snakker med noen av de andre (merk! når de er edru) er det kanskje andre som har det som deg? Anonymkode: 9827a...c3e Vi gjør det også og da holder de seg hjemme for da drikker vi som regel ikke. Men festen før de/vi går ut er ikke problemet, koser meg veldig på fest selv om jeg ikke blir noe full. Drikker litt vin og har det som regel gøy. Men skal ta det opp med flere edru som du sier, plutselig er det noen som bare ikke sier ifra 😛 Vet hun ene venninna ikke tenkte slik, for hun var imot det når jeg tok det opp edru, men jeg skal ikke stoppe dem da😊 32 minutter siden, Tibbie skrev: Før dro jeg på byen hver eneste helg, nå (jeg er 25) orker jeg det ikke like ofte Kudos for at du har klart å holde på helt til nå! Kan lett tenke meg til at det høres kjedelig ut å dra på samme utested med samme folk uten av det er spesielt med nye folk å møte der. Hvor spennende kan det bli, liksom? Skal de alltid ut, eller går det an å kanskje arrangere litt kule hjemmefester? Det er jo mye mer morsomt (og billigere)! Hehe. Ja jeg har vært veldige mye på byen, ofte før. Det er noe vi alltid gjør. Nei det er ikke så spennende. De forsvarte det med "men vi er jo en gjeng, dette blir gøy". Men samme gjeng sitte jo på festen så om jeg skal sitte med samme personene er det kjekkere (for meg) å sitte hjemme på fest (eller hos andre). De skal som regel alltid ut, de bare må gå å se hva som skjer. Men de sier det samme hver gang: "det er ikke like gøy å gå ut, lærer aldri" men det nytter ikke minne dem på det for de blir nok rastløse. Har vært de en gang selv, men er så lei 😛 Før var jeg første mann som ville ut, men nå er det så mye gøyere med hjemmefester, kosekveld osv. De er ikke vant til at jeg er sånn da, for jeg er nok den som har vært mest ute også oppigjennom. Håper de snart kommer etter, eller så gjør det ikke meg noe at de går og jeg går hjem feks. Bare godt å høre det ikke bare er meg. Anonymkode: 53134...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. januar 2017 #7 Del Skrevet 22. januar 2017 Det er ikke dusom er kjip, det er de som er barnslige som blir sur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #8 Del Skrevet 22. januar 2017 Kan jeg spørre, er du singel eller i forhold? Jeg er på samme alder, og for meg som singel, så er det gørrkjedelig å ikke dra ut. Eneste grunnen til at jeg vil "feste" er for å finne noen, fordi jeg blir jo aldri bedt på mer rolige par-kvelder, så jeg er stuck alene uansett. Veldig kjedelig når de som har kjærester ikke vil ut da, for de har jo ikke noe mål med å komme ut. Jeg vil ut og bli kjent med nye folk, kanskje se om jeg møter en søt fyr osv. Anonymkode: fe419...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #9 Del Skrevet 22. januar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre, er du singel eller i forhold? Jeg er på samme alder, og for meg som singel, så er det gørrkjedelig å ikke dra ut. Eneste grunnen til at jeg vil "feste" er for å finne noen, fordi jeg blir jo aldri bedt på mer rolige par-kvelder, så jeg er stuck alene uansett. Veldig kjedelig når de som har kjærester ikke vil ut da, for de har jo ikke noe mål med å komme ut. Jeg vil ut og bli kjent med nye folk, kanskje se om jeg møter en søt fyr osv. Anonymkode: fe419...8e6 Jeg er i et forhold men det var forsåvidt de fleste som var på festen, så det har ikke så mye med at de var single og på jakt etter nye flammer eller nye mennesker. Det var to stk som var single (var invitert de andre også men de jobber) men det var ikke de som absolutt skulle ut. Men jeg har likt å gå ut tidligere jeg selv om jeg har vært i forhold, treffe nye mennesker er alltid gøy men man treffer ikke så mange nye på denne pubben jeg snakker om. Vi har sjelden rolige kun par kvelder, vi finner på ting som par selvsagt men vi inviterer også dem som er single. Ingen grunn til å måtte være kun par 😊 Anonymkode: 53134...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #10 Del Skrevet 22. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i et forhold men det var forsåvidt de fleste som var på festen, så det har ikke så mye med at de var single og på jakt etter nye flammer eller nye mennesker. Det var to stk som var single (var invitert de andre også men de jobber) men det var ikke de som absolutt skulle ut. Men jeg har likt å gå ut tidligere jeg selv om jeg har vært i forhold, treffe nye mennesker er alltid gøy men man treffer ikke så mange nye på denne pubben jeg snakker om. Vi har sjelden rolige kun par kvelder, vi finner på ting som par selvsagt men vi inviterer også dem som er single. Ingen grunn til å måtte være kun par 😊 Anonymkode: 53134...4ec Så merkelig. Men nei, du er ikke kjip (Jeg blir holdt utenfor tilogmed på nyttårsaften, det var kun invitert par... Så blir bare invitert hvis folk skal feste ordentlig, og da blir jeg ganske skuffet om de ikke vil videre ut når de først har lagt opp til det. Var derfor jeg tenkte om det kunne være forklaringen hos dere, men det var det jo ikke da ) Anonymkode: fe419...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #11 Del Skrevet 22. januar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så merkelig. Men nei, du er ikke kjip (Jeg blir holdt utenfor tilogmed på nyttårsaften, det var kun invitert par... Så blir bare invitert hvis folk skal feste ordentlig, og da blir jeg ganske skuffet om de ikke vil videre ut når de først har lagt opp til det. Var derfor jeg tenkte om det kunne være forklaringen hos dere, men det var det jo ikke da ) Anonymkode: fe419...8e6 Jeg forstår ikke greia med å holde single utenfor, vi har ingen tendens til å sitte å holde hender og kysse på parkveldene så jeg tenker det er ingen grunn til å ikke invitere noen som er single. Om vi spiller så ok da er et lag feks 3 og et annet 2. Selvsagt kan vi planlegge med et vennepar osv på samme måte som jeg planlegger med singel venninne, men det er ingen intensjon om å holde single utenfor. På nyttår var vi invitert to steder(mine venner og hans), begge stedene var det en god blanding av single og par. Syns dine venner burde tenke seg litt om der. Men kan forstå i din situasjon, og hvis det var slik at vi skal feste ordentlig så blir jeg alltid med ut. Er vell første gang jeg sa nei, men det var i visshet at de som ville ut hadde noen å være med. Anonymkode: 53134...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #12 Del Skrevet 22. januar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke greia med å holde single utenfor, vi har ingen tendens til å sitte å holde hender og kysse på parkveldene så jeg tenker det er ingen grunn til å ikke invitere noen som er single. Om vi spiller så ok da er et lag feks 3 og et annet 2. Selvsagt kan vi planlegge med et vennepar osv på samme måte som jeg planlegger med singel venninne, men det er ingen intensjon om å holde single utenfor. På nyttår var vi invitert to steder(mine venner og hans), begge stedene var det en god blanding av single og par. Syns dine venner burde tenke seg litt om der. Men kan forstå i din situasjon, og hvis det var slik at vi skal feste ordentlig så blir jeg alltid med ut. Er vell første gang jeg sa nei, men det var i visshet at de som ville ut hadde noen å være med. Anonymkode: 53134...4ec Det er jo noe helt annet Du skal ikke ha dårlig samvittighet for dette! Stort sett er det jo vorspiel som er mest morsomt! (Men kun hvis det er blandet, det er kjedelig hvis man bare er fem stk og fire av de er kjærester med hverandre, da gleder jeg meg alltid til bytur ) Anonymkode: fe419...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #13 Del Skrevet 22. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo noe helt annet Du skal ikke ha dårlig samvittighet for dette! Stort sett er det jo vorspiel som er mest morsomt! (Men kun hvis det er blandet, det er kjedelig hvis man bare er fem stk og fire av de er kjærester med hverandre, da gleder jeg meg alltid til bytur ) Anonymkode: fe419...8e6 Forstålig det 😊 Anonymkode: 53134...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. januar 2017 #14 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg dro ut èn gang, og var lei de første 10 minuttene (har altså ikke vært "på byen" siden). Du er ikke kjip om du ikke vil være med på bar o.l., du bare har andre interesser eller andre ting du heller vil gjøre. Det er det ingenting galt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #15 Del Skrevet 23. januar 2017 55 minutter siden, KaDust skrev: Jeg dro ut èn gang, og var lei de første 10 minuttene (har altså ikke vært "på byen" siden). Du er ikke kjip om du ikke vil være med på bar o.l., du bare har andre interesser eller andre ting du heller vil gjøre. Det er det ingenting galt i. Godt å høre det er flere. Likte det før men er litt ferdig med det. Heilt greit om det skjer noe stort, fikk bare følelsen av dette fra de andre jeg va kjip og kjedelig som ikke ville, fort glemt at jeg har blitt med mange ganger før kun for de vil 😛 Anonymkode: 53134...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå