Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i prosessen med å bestemme meg for tatovering på overarmen, da jeg har ønsket dette i mange år. Jeg ønsker noe à la bildet under, men kun overarmen. Er det noen som kan anslå ca pris på noe som dette? Jeg kommer til å gjøre det i Norge, mest sannsynlig hos Leading Light eller Let's Buzz.

I samme slengen - har du inspo til fete tatoveringer for overarm jente? 

IMG_0629.PNG

Anonymkode: a1f4e...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger. Aner ikke hva tatoveringer koster, men skjønner jo at det avhenger av størrelse, hvor mye detaljer det er osv.

Anonymkode: 00088...ca6

Skrevet

4-6000kr ish avhengig av hvem som utfører..

Anonymkode: f8628...e52

Skrevet

Å få tatovering over hele armen blir nok og koste 20-30 tusen. Kanskje mer, kommer nok an på detaljene.

Det beste er jo å kontakte studioene du vurderer å ta den i, de kan gi deg ett prisoverslag.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Anbefaler leading light!! Og en full sleeve kommer nok fort på nærmere 20k

Endret av Lykkeliten09
Skrevet

Jeg har en som er mye mindre enn en sleeve som er i grei kvalitet som kostet 2000kr. Jeg har også en som er omtrent på størrelse med en overarm og er av veldig god kvalitet, som er pent utført med mye detaljer. Den kostet 3500kr. Så det varierer veldig utfra hvem som utfører det.

Anonymkode: 212d0...146

Gjest canacas
Skrevet

Har halfsleeve og den (ene) kostet rundt fem tusen. Min er ikke heldekkende og er mer skyggelagt. Det er tidsbruken som avgjør prisen vil jeg tro. Tok en dag. 

Skrevet

Kommer veldig an på. Er vel enkelte som overpriser pga. navnefaktor, og på den andre siden finnes det lærlinger som kan være vel så flinke og halvparten så dyre som mange som har holdt på i årevis (men disse finner du neppe ved å henge deg opp i pris).

Anonymkode: 90bcb...07a

Gjest canacas
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer veldig an på. Er vel enkelte som overpriser pga. navnefaktor, og på den andre siden finnes det lærlinger som kan være vel så flinke og halvparten så dyre som mange som har holdt på i årevis (men disse finner du neppe ved å henge deg opp i pris).

Anonymkode: 90bcb...07a

Vet om en lærling som har potensiale til å bli legendarisk. Så veldig enig med deg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...