AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Gutter ass... innser offisielt at jeg ikke skjønner meg på de. Har truffet en kar ett par mnd, tilsammen 5-6 ganger. Litt pga jula og planlagte reiser hos begge har det blitt sånn. Men hatt daglig kontakt på melding,snap og telefon, jeg har kanskje tatt mest intiativ, men om jeg ikke tok kontakt sendte han alltid melding om at jeg var så stille osv... i helgen har han vært like ivrig på meldinger som vanlig, spurte om vi skulle treffes i kveld og da svarte han plutselig at dette hadde gått fortere en hva han var komfertabel med... jaha, hva mener han med det liksom?? At vi skal slutte å sees eller bare ta det roligere? Hva med å bare si at han ikke vil mer?? Går helt greit med meg, ikke forelsket men var nyskjerrig på å bli bedre kjent med han.. synes bare dette ble veldig snålt og skjønner ikke så mye... Anonymkode: e5fc9...9f0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Det er en annen måte å si "jeg har kalde føtter" på. Anonymkode: 9dab8...47f 5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Ts her men hvorfor ikke bare si rett ut at han ikke vil mer? Hvorfor sende den meldinger også ikke følge opp når jeg spør hva han mener? Blir jo ikke mindre forvirret av det.. Anonymkode: e5fc9...9f0
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Å møtes 5-6 ganger på noen mnd er LITE. Fyren er enten hjeneskadet eller enormt asosial. La det ligge og fin en som liker være med degAnonymkode: 3d940...722
Gjest O.G. Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Jeg tror han har noen andre som han liker bedre og at du er satt på ventebenken.
Gjest Hemoglobin Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Jeg tror han har noen andre som han liker bedre og at du er satt på ventebenken. Enig. Typisk "jeg legger hun på gress" oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #7 Skrevet 22. januar 2017 Ville ikke svart på den meldingen. Tar han opp tråden igjen, ville jeg vært hyggelig men kort i meldingene mine. Timing er igrunnen alt. Noen ganger er man bare ikke klar for å møte noen. Anonymkode: 574b4...40d
Gjest O.G. Skrevet 22. januar 2017 #8 Skrevet 22. januar 2017 9 minutter siden, Hemoglobin skrev: Enig. Typisk "jeg legger hun på gress" oppførsel. Bare en ting å gjøre og det er å kutte ut slike på alle SoMe konti og telefonnr.
Gjest Hemoglobin Skrevet 22. januar 2017 #9 Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Bare en ting å gjøre og det er å kutte ut slike på alle SoMe konti og telefonnr. Det er akkurat hva jeg gjør Pluss gir kontrabeskjed.
Gjest canacas Skrevet 22. januar 2017 #10 Skrevet 22. januar 2017 Jeg hadde tatt det som en avskjed, og gått videre.
_popcorn_ Skrevet 22. januar 2017 #11 Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her men hvorfor ikke bare si rett ut at han ikke vil mer? Hvorfor sende den meldinger også ikke følge opp når jeg spør hva han mener? Blir jo ikke mindre forvirret av det.. Anonymkode: e5fc9...9f0 Fordi han er feig/gutt... "det har gått for fort" er den enkleste måten å si "jeg vil ikke mer". Jeg har aldri hørt om noen som sier "det går for fort", og faktisk vil at ting skal fortsette bare i roligere tempo...
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #12 Skrevet 22. januar 2017 8 minutter siden, _popcorn_ skrev: Fordi han er feig/gutt... "det har gått for fort" er den enkleste måten å si "jeg vil ikke mer". Jeg har aldri hørt om noen som sier "det går for fort", og faktisk vil at ting skal fortsette bare i roligere tempo... Jeg har sagt det, og ment det. Han var veldig intens, men hyggelig, så ville han skulle roe ned litt. MEN, da var ikke det det eneste jeg sa da. Jeg ga en forklaring på hvorfor, og forsikret han om at jeg ikke ville avslutte, det ble bare veldig mye når det var flere timer i telefon hver dag, meldinger hele dagen utenom, mye klissklass. Anonymkode: c275d...b06 1
Gjest O.G. Skrevet 22. januar 2017 #13 Skrevet 22. januar 2017 (endret) 1 time siden, Hemoglobin skrev: Det er akkurat hva jeg gjør Pluss gir kontrabeskjed. Slike bruker alltid å ta kontakt noen måneder etter at de har ghosted en, og da er det så artig å si noe sånt som: "Ja, jeg kan kanskje ringe deg opp igjen når jeg blir lei denne tømreren som holder meg våken om netterne. De blir steike hakke gærne av en slik beskjed. Endret 22. januar 2017 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #14 Skrevet 22. januar 2017 Holder med alle her, han er dessverre ikke interessert. Det er skikkelig teit at man er så feig, men min erfaring er at veldig få faktisk avviser deg direkte, de tar en liten tur rundt grøten for da framstår de ikke som duster. Men spør du meg er jo det mye mer dust enn å bare være ærlig. Det beste du kan gjøre er å ikke ta noe kontakt. Godt mulig han dukker opp snart og lurer på hva som skjer, da får du ta en vurdering på hvorvidt det er verdt det. Anonymkode: f8c3b...cb5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #15 Skrevet 22. januar 2017 Noen av dere som skriver her får han til å høres ut som en dust bare fordi han ikke er interessert WTF Mannen kan da være en veldig hyggelig fyr som mener at ting har gått for fort frem for han. Jeg hadde egentlig bare skrevet hyggelig tilbake og takket for ærligheten. Anonymkode: 12024...d4c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #16 Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen av dere som skriver her får han til å høres ut som en dust bare fordi han ikke er interessert WTF Mannen kan da være en veldig hyggelig fyr som mener at ting har gått for fort frem for han. Jeg hadde egentlig bare skrevet hyggelig tilbake og takket for ærligheten. Anonymkode: 12024...d4c Som jeg leste HI har han ikke sagt at han ikke er interessert, men det virker som det er det han likevel sier. Og det er i min bok feigt, fordi TS ikke forstår hvor hun har han. Ikke mye ærlighet over det. Og det er jo mye lettere for alle parter å si det som det er. Anonymkode: f8c3b...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #17 Skrevet 22. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Å møtes 5-6 ganger på noen mnd er LITE. Fyren er enten hjeneskadet eller enormt asosial. La det ligge og fin en som liker være med deg Anonymkode: 3d940...722 Hva er det egentlig som feiler deg? De har møtt hverandre lite men ts har jo, som sagt, ikke hatt det fælt mtp. at hun er interessert. Oppførselen hans er ikke et tegn på hjerneskade, det er et tegn på "I`m not ready". Det er en ærlig sak som han har sagt i fra om nå! Anonymkode: 12024...d4c 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #18 Skrevet 22. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som jeg leste HI har han ikke sagt at han ikke er interessert, men det virker som det er det han likevel sier. Og det er i min bok feigt, fordi TS ikke forstår hvor hun har han. Ikke mye ærlighet over det. Og det er jo mye lettere for alle parter å si det som det er. Anonymkode: f8c3b...cb5 Man kan være interessert i mange uten at man faller for dem etter en stund, så sånn sett er det jo normalt å se hvordan interessen utarter seg. Hvis han ikke hadde vært noe interessert hadde han vel ikke brukt tiden sin på ts i det hele tatt. Jeg leser denne situasjonen som at han har forsøkt å få mer interesse, men ikke klart å ende opp der og sier i fra. Men jeg er enig i at det finnes andre gode måter å formulere seg på og få frem ting. Har du noen eksempler på hva han kunne sagt? Anonymkode: 12024...d4c
Gjest Hemoglobin Skrevet 22. januar 2017 #19 Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, O.G. skrev: Slike bruker alltid å ta kontakt noen måneder etter at de har ghosted en, og da er det så artig å si noe sånt som: "Ja, jeg kan kanskje ringe deg opp igjen når jeg blir lei denne tømreren som holder meg våken om netterne. De blir steike hakke gærne av en slik beskjed. Den må jeg huske 👍
_popcorn_ Skrevet 23. januar 2017 #20 Skrevet 23. januar 2017 13 timer siden, O.G. skrev: Slike bruker alltid å ta kontakt noen måneder etter at de har ghosted en, og da er det så artig å si noe sånt som: "Ja, jeg kan kanskje ringe deg opp igjen når jeg blir lei denne tømreren som holder meg våken om netterne. De blir steike hakke gærne av en slik beskjed. hihi, hadde en sånn en for noen år siden. Han bråbestemte seg på vei hjem fra fest at ting plutselig gikk for fort. 3 måneder senere fikk jeg melding om at han savnet meg! Han fikk en like-tommel tilbake, og siden har jeg ikke hørt noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå