Gå til innhold

Må man snakke sammen hver dag når man dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det blir litt mye mas. Hun sender meg rundt 10 meldinger hver dag på enten messenger, snap eller melding. Er jeg rar som synest det er masete?

Anonymkode: 1334c...89b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper ikke man må snakke sammen hver dag :fnise: 10 meldinger hver dagn høres slitsomt ut.

Anonymkode: f92de...1b5

Skrevet (endret)

Tror ikke det finnes noe fasitsvar på dette. Det som er viktig er vel at begge er fornøyde med mengden kontakt, uansett om det er 100 mld om dagen eller en i uka.

Endret av Sirah
  • Liker 5
Skrevet

Nei, det kan bli overkill. Men om man har mange dager uten noen kontakt i det hele tatt så kan det jo bli for lite igjen, poenget er vel at man skal lære å kjenne hverandre litt og da bør man dele litt av hverdagen sin :) 

Anonymkode: dc117...14d

• Liker 2
Skrevet

Neida. Ikke nødvendig. Men et hint om at en lever er jo fint :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke 10 om dagen var så sykt mye om det er inkl. snap. Høres helt normalt ut. Men hvis du synes det er mye er det OK det også. I begynnelsen et hun kanskje mer usikker og vil vise deg at hun er interessert og tenker på deg. Ta det som et kompliment. Når hun blir tryggere på deg har hun sikkert ikke behov for å mye kontakt. 

Anonymkode: f9d3c...3f9

• Liker 3
Skrevet

Neida, man må ikke hver dag. Men en gang i uka hadde vært altfor lite! tre ganger også egentlig, med mindre uforutsette ting skjer som gjør en ekstra utilgjengelig for en periode. Min utkårede er ivrig på kontakt og vi prater sammen hver dag som oftest, noen ganger mye, andre ganger mindre. Føler meg veldig sett. Han er så oppmerksom. Min prins 💕

Anonymkode: 1eb94...a9a

• Liker 2
Skrevet

En form for kontakt hver dag, ja, det synes jeg. En snap, en melding, eller 10, det er ikke så nøye. Men kontakt hver dag, synes jeg man skal ha. 

Anonymkode: 02102...1d2

• Liker 1
Gjest Hemoglobin
Skrevet

Ti meldinger er da ikke mye. Noen sender over 100 hver dag. Passer det deg ikke å tekste så mye som ti meldinger da skjønner jeg ikke helt hvordan du ser for deg at du skal kommunisere med motparten. For som alle vet, kommunikasjon er viktig og den bør helst være god. Så, hvordan vil du ha det egentlig? Og når du vet det, fortell henne det.

Skrevet

Finnes ingen fasit her. Alle har forskjellig behov for kontakt. Du får enten godta det eller snakke med henne om det. 

Personlig foretrekker jeg litt kontakt i løpet av dagen. Gjerne fler enn 10 meldinger om han har tid til en samtale, men jeg godtar også om han ikke har tid/lyst til å sende så mye. Det beste er jo å date en som har det samme behovet som deg for kontakt. Jeg har datet folk jeg omtrent bare har avtalt dater med (risikerer her å miste interessen) og de som har sendt for mye for selv meg. Samboer var omtrent lik, noe som var veldig deilig. Vi sender fortsatt endel meldinger i løpet av dagen til tross for at vi bor sammen.

Skrevet

10 er mye om du ikke svarer.

Anonymkode: 6049d...06e

• Liker 1
Skrevet

For mye mas er for mye mas. Men ønsker man null kontakt i startfasen en hel dag, så er det et tegn på at man egentlig ikke er så interessert.

• Liker 2
Skrevet

Det spørs. Er det helt i begynnelsen, så forventer jeg mye kontakt. Det viser klar interesse. Har vi datet en stund så mener jeg ikke det trengs, men her er jo folk forskjellige.

Anonymkode: 91156...61e

Gjest Else-Britt
Skrevet

Er det forventet at du svarer på dem også? Hvis ikke kan du kanskje slippe unna med en godnatt-melding til dagen. Godnatt-meldinger er veldig nyttige, for de inviterer ikke til videre teksting frem og tilbake, samtidig som de gir oppmerksomhet. Dersom du ønsker å lykkes i dine romantiske relasjoner til kvinner, vil du i løpet av livet bli nødt til å lære deg mange slike strategier for effektiv oppmerksomhetsgiving.

Skrevet

Det betyr bare at hun liker deg. Hvordan skal du bli kjent med henne uten å prate med henne?

Anonymkode: e15b7...d96

Skrevet
8 timer siden, Leifern skrev:

For mye mas er for mye mas. Men ønsker man null kontakt i startfasen en hel dag, så er det et tegn på at man egentlig ikke er så interessert.

Oppfattes det virkelig som mangel på interesse om man ikke har behov for kontakt hver eneste dag?

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Om man ikke har et ønske om å sende meldinger hele tiden, så slutt å date. Man skal virkelig ønske den personen!

Skrevet

10 snapper er jo det man sender på 10 min frem og tilbake.  Ikke  akkurat ekstreme mengder. Du er vel gjerne ikke så hypp da. 

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppfattes det virkelig som mangel på interesse om man ikke har behov for kontakt hver eneste dag?

JA

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA

Man lærer noe nytt hver dag :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...