Superlammet Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/06/416704.html Det er helt grenseløst hvordan frekkheten til enkelte land strekker seg! Jeg er iallefall glad for at både Norge og Verdensbanken stiller seg negatvit til denne planen!
Gjest Valhalla Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Er du interesert i "palestinernes" plan for jødene?
Cherubino Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Så kan vel Kaare Kristiansen og Gunnar Prestegård sette igang en kronerulling. Karl I Hagen åpner sikkert lommeboka han også.
Gjest Valhalla Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Eller man kunne forsøke å finne alle bistandspengene de korrupte palestinerne har lurt til seg fra det internasjonale samfunn.
Superlammet Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2004 Eller man kunne forsøke å finne alle bistandspengene de korrupte palestinerne har lurt til seg fra det internasjonale samfunn. Når det gjelder korrupsjon burde kanksje ikke USA eller Israel snakke så veldig høyt.. Tviler på at all deres finansiering er så altfor lovlig..
Superlammet Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2004 Er du interesert i "palestinernes" plan for jødene? Jeg driter egentlig fint lite i begges planer, men å få det internasjonale samfunn til å støtte det tullet blir for dumt. Hvis Israel og evnt. USA vil yppe med den østlige verden så får det stå for deres regning. Men å slepe med Europa inn i dette ved å spørre ompengestøtte til some som Europa i det hele tatt har fordømt siden Sør-Afrika blir for idiotisk.. Jeg er derimot ikke overrasket..
Gjest Valhalla Skrevet 6. desember 2004 #7 Skrevet 6. desember 2004 Jeg vil ikke sende en dritt penger ned dit jeg heller. Jeg vil ha stans i all statlig u-hjelp, kun nødhjelp er akseptabelt.
Superlammet Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2004 Enig, og derfor er det jævli frekt av Israel å spørre... =P
Gjest Valhalla Skrevet 6. desember 2004 #9 Skrevet 6. desember 2004 Så naive som vi er med pengene våre er det ikke rart at de prøver seg. Bondesviken ønsker jo å øke u-hjelpen så mye som mulig.
Cherubino Skrevet 6. desember 2004 #10 Skrevet 6. desember 2004 :kysse: Å gi uhjelp til Sharon? Ja det er vel bare det som mangler av utspill fra hobbypresten vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå