AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Del Skrevet 22. januar 2017 Hvis noen du ikke kjenner, men har noen felles venner med legger deg til på facebook, hva kan motivasjonen for det være? Bør man legge til? Og evt. sende en oppfølgingsmelding? Hva forventes egentlig og hvilke grunner har man for å legge til folk man ikke kjenner? Anonymkode: dc102...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Del Skrevet 22. januar 2017 Motivasjonen kan være at de vil bli bedre kjent med deg, evt. se hva du holder på med i hverdagen.... Jeg pleier å godkjenne venneforespørsler hvis jeg vet hvem vedkommende er, hvis vi har mange fellesvenner og jeg har møtt personen før og smilt/sagt hei en gang i blant. Ellers pleier jeg sjeldent å godkjenne folk jeg ikke har møtt i virkeligheten, uansett hvor mange fellesvenner vi må ha... Anonymkode: dbbe7...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Del Skrevet 22. januar 2017 Synes normenn er så utrolig godtroende om folk. Jeg ville aldri ha godtatt en venneforespørsel fra noen som jeg ikke visste hvem var eller aldri hadde møtt. Dessuten er det veldig lett å lage seg fake profiler på Facebook. Som å utgi seg som noen annen enn den man er, som å utgi seg for å være noen som du kjenner, eller å utgi seg for å være deg. Har sett alle disse tilfellene. Hvis det er noen syke stalkere som vil plage folk og spre dritt er Facebook dessverre plassen for det, og de som bare godtar venneforespørsler uten videre gir større mulighet for det. Også feks sjalu ekser som overvåker ekskjæresten sin og nettverket til h*n. Anonymkode: b81a1...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 22. januar 2017 #4 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg godtar ikke folk jeg ikke har et personlig forhold til, dvs hatt minst én ordentlig samtale med. At vi gikk på samme ungdomsskole for herrens mange år siden holder ikke, ei heller at vi har vært på samme fest. Bekjente av venner som jeg aldri har møtt er uaktuelt. Hvorfor skal de få snoke rundt på meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Del Skrevet 22. januar 2017 "Minstekravet" er at vi har utvekslet et par ord, så da kan det godt være venn av venn for min del, bryr meg ikke så mye om hvem jeg har eller ikke har på Facebook at det gjør noe. Totalt ukjente, som jeg ikke har sett i noen sammenheng gidder jeg ikke å legge til. Anonymkode: a7048...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå